szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Vodafone szerint mostanra zökkenőmentesen működik a vállalathoz tartozó, hétfő este meghibásodott UPC-s vonal, többeknél még mindig gond van az internettel. A társaság a modemek, routerek újraindítását javasolja.

Érdemes újraindítani a modemet és a routert, ha valaki továbbra is fennakadást tapasztal a Vodafone otthoni internetszolgáltatásában – ezt maga a szolgáltató közölte kedd délután a Facebook-oldalán megjelent új(abb) ügyfélpanaszokra reagálva.

A társaság a UPC-től átvett hálózata hétfő este és éjszaka több alkalommal is akadozott, amely miatt dühös előfizetők lepték el a Vodafone hivatalos Facebook-oldalát. A cég szerkesztőségünkhöz eljuttatott közleményében azt írta, hogy a nemzetközi irányokat kiszolgáló nagykapacitású routerek szoftverhibája miatt akadt probléma a szolgáltatásukkal – a gond tehát nem is a Vodafone-nál volt.

A hiba kedd délelőttre hárult el, amelyről külön bejegyzésben értesítette az érintetteket a Vodafone, ez azonban – a közben megjelent újabb felhasználói jelzések szerint – nem mindenkinél eredményezett azonnali javulást. Volt, aki azt írta, hogy a helyreállítás után is jóval lassúbb a kapcsolata, mint korábban. A cég ezekre reagálva javasolta a modemek és routerek újraindítását, megjegyezve, hogy ha ez sem vezet eredményre, az ügyfelek jelezzék azt a megadott elérhetőségek valamelyikén.

A Vodafone a problémával kapcsolatban egyébként SMS-eket is küldött, ebben olvasónknak azt írták, hogy a hibaelhárítás várhatóan több óráig is eltarthat. Olvasónk elmondása szerint telefonon is érdeklődött a Vodafone-nál az internettel kapcsolatos gond miatt, a gépi hang pedig megerősítette, hogy nem nála van a hiba.

A magyarországi adatforgalmat monitorozó Budapest Internet Exchange (BIX) oldalán viszont nem látszódik komolyabb kiesés.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!