szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Google immáron 20. alkalommal mutatja meg, mi mindenre keresnek rá egy évben a felhasználók az interneten. Az idén 8+1 kategóriában összegzett a vállalat.

Hagyomány már, hogy a Google az év végéhez közeledve kiadja azt a listát, amiből kiderül, melyek voltak a keresőben az adott év legnépszerűbb témái. Idén 20. alkalommal tette meg ezt a vállalat, így ismét megtudhatjuk, mi minden érdekelte az embereket 2020-ban.

A magyar lista élén nem meglepő módon a koronavírus áll, a második helyre pedig az amerikai elnökválasztás kapaszkodott fel. A TOP 10-es lista harmadik helyén a Google Classroom áll, ami egyértelműen a koronavírus-járvány – és a karantén miatti távoktatás – hozadéka. A teljes lista az alábbiak szerint alakult:

hvg.hu

Külön kategóriát kaptak az idei évben a koronavírus-járvánnyal kapcsolatos keresések. Ebben a témakörben a koronavírus, a koronavírus térkép és a Magyar Közlöny voltak a leggyakrabban bepötyögött keresőszavak.

Az oktatás kategóriájában a Google Classroom, a Redmenta és a Kréta foglalja el a dobogó első három fokát. A kütyük terén az iPhone 12, az iPhone 11 és a PS5, a könyves szekcióban a Kisasszonyok, a 365 és a Vaják, a filmekkel kapcsolatban pedig a Miután összecsaptunk, az Élősködők és a Megan is missing jelentették a legnépszerűbbeket.

A sportokkal kapcsolatos keresések között mindent vitt a Magyarország – Izland mérkőzés, míg a receptek közül a legtöbben a palacsinta receptjére voltak kíváncsiak. A válogatásból nem maradhattak ki a sorozatok sem, ahol a Mintaapáké lett az első hely.

A legnépszerűbb trendeket ide kattintva böngészheti végig.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

hvg.hu Tech

Ha valaki rákeres önre a Google-ben: névjegykártyákat vezet be a Google

A Google egy új módszerrel igyekszik segíteni a vállalkozások vezetőit, alkalmazottait: személyre szabott névjegykártyákat lehet készíteni, amelyek a keresőben is felbukkanhatnak. A fejlesztést elsőként Indiában kapcsolták be, az ottani tapasztalatok alapján terjeszthetik majd ki globálisan.