Monetizációs programot indít a Facebook, mellyel a tartalomgyártók pénzt kereshetnek a Történeteik (Stories) nézettsége után – írja a TechCrunch.
Az új lehetőség valamennyi tartalomgyártó számára hozzáférhető a világban, aki tagja a Facebook Content Monetization programnak. A lehetőséggel úgy lehet pénzt keresni, hogy közben nem is kell feltétlenül változtatni a történetek megosztásának gyakorlatán. Például, ha a tartalomgyártó receptvideókat vagy Reeleket készít, megoszthat egy részletet abból a Történetben. De a napi dolgait is megoszthatja így, gyakorlatilag mini-vlog módjára, a nézettség után pedig jön a bevétel.
A Meta szóvivője a TechCrunch érdeklődésére elmondta: a kifizetések a tartalom „teljesítményéhez” igazodnak, és nincs is egy megjelölt szint, amit el kéne érni nézettség terén, hogy fizetni kezdjen a cég.
A Meta szerint a volt globális politikai igazgatója, Sarah Wynn-Williams megszegte a szerződését, ami szerint a volt munkáltatójára nem mondhat negatív dolgokat. A bíró a cégnek adott igazat.
A Facebook még 2024-ben indította el a Content Monetization programját, hogy egyesítse a különböző hasonló programokat. A Történeteket illető monetizációs lehetőség eddig csak bétaként volt elérhető néhány kiválasztott személy számára, ám most már mindenki élhet vele.
Jelentősen szigorodtak a kriptokereskedelem szabályai, amire elsőként, drasztikus módon a népszerű fintechszolgáltató reagált. A többiek más stratégiát választottak, de vajon kinek van igaza?
Ha Orbán Viktor arra gondolt, hogy egyszer a távoli jövőben Varga Judit ugyanúgy képes lett volna elvezetni az országot, mint ő, akkor érdemes megjegyezni, hogy egy bankot sem lehet egymás után kirabolni...
Június utolsó hétvégéjén Szerbiában és Magyarországon is új erőre kapott a tiltakozás a rendszer ellen, Budapesten a Pride, Belgrádban a Vitus-napi tüntetések vitték az utcára a megfáradni látszó ellenzékieket.