szerző:
Hírszerző/FH
Tetszett a cikk?

Az AFP hírügynükség beszámolója szerint az Egyesült Államok polcairól le kellett venni, de Kanadában siker a világ első teljesen környezetbarát chipszes zacskója, amely túl zajos volt az amerikai vásárlóknak.

"A környezetvédelem új hangja." Ezzel a marketingszöveggel reklámozza Kanadában a Frito-Lay nevű amerikai cég a chipszes zacskóját, ami az amerikai vásárlók szerint olyan hangos, hogy "még a halottakat is felébresztené". A cég alelnöke még egy önirónikus videofelvételt is készített, "ingyen füldugót" ígérve a leendő vásárlóknak.

A cég új chipszes zacskója nagy ellenállásba ütközött az amerikai piacon, ahol vásárlók tízezrei panaszkodtak a zacskó által csapott nagy zajra. A mérések szerint kilencven decibeles zörgést lehet kicsalni a zacskóból, ami egy benzines fűnyíró hangerejének felel meg. Az amerikai vásárlókat még az sem győzte meg, hogy a természetes alapanyagokból készített zacskók 14 hét alatt teljesen lebomlanak.

A Frito-Lay végül kénytelen volt kivonni a terméket az amerikai piacról. A cég négy éven át fejlesztette a zacskót, ami októberben, 18 hónappal bemutatása után tűnt el az amerikai üzletekből. Azonban Kanadában, ahol elé mentek a kritikáknak, továbbra is veszik az érintett terméket, és még a környezetvédelmi szervezetek támogatását is sikerült megnyerniük - közölte az AFP.

A Frito-Lays közben egy kevésbé zajos zacskó kifejlesztésével foglalkozik. A cég közlése szerint jövőre már boltokba is kerülhet "a környezetvédelem legújabb hangja".
Félénk kisfiúból lett Afrika forradalmár ikonja, aki régiós hatalmat épít

Félénk kisfiúból lett Afrika forradalmár ikonja, aki régiós hatalmat épít

Kinevezték az új Felsőoktatási Akkreditációs Bizottságot

Kinevezték az új Felsőoktatási Akkreditációs Bizottságot

Oroszország és Magyarország újabb együttműködéseken dolgozik, ősszel lesz a bizottsági ülés

Oroszország és Magyarország újabb együttműködéseken dolgozik, ősszel lesz a bizottsági ülés

Orbán Ráhel és Mészáros Lőrinc üzleti köréből áll fel a tokaji PR-ügynökség

Orbán Ráhel és Mészáros Lőrinc üzleti köréből áll fel a tokaji PR-ügynökség