Felcsúton mindent megtesznek, hogy teljesítsék Orbán álmát – a Fradinál szintén, bár ettől Kubatov a legkevésbé boldog
Az NB I. rajta előtt megnéztük, hogyan viszonyulnak a csapatok az MLSZ magyarosítást ösztönző szabályához.
A japán gyártó Genfben körbejárt újdonsága valahol fél úton helyezkedik el a korábban kijött CX-3 és CX-5 között. És akár lágyhibrid változatban is elérhető.
A crossover SUV kategóriás és Kodo vonalvezetésű újdonság ugyanarra a platformra épül, mint a nemrégiben debütált és hamarosan általunk is alaposan kipróbálandó Mazda 3. Hasmagassága azonban 2,5 centiméterrel magasabb, így könyebb terepen vélhetően kicsit jobban boldogul a friss jövevény, ami egyébként első- és összkerékhajtással egyaránt elérhető lesz.
A 4,4 méter hosszú, 2,65 méteres tengelytávolságú, illetve 1,8 méter széles újdonság belsejében a közelmúltban kijött Mazdákból ismerős kép és kategóriaátlagot meghaladó anyagminőség köszön vissza. A csomagtartó 430 literes, ami jelentősen meghaladja a kompaktok között versenyző Mazda 3 295 literes értékét.
Az Euro 6d-TEMP szabványnak megfelelő 1,5, 2 és 2,5 literes benzines-, illetve 1,8 literes gázolajos motorok mellé hatfokozatú kézi-, illetve ugyancsak hatfokozatú automataváltót lehet rendelni.
Az összes benzines CX-30 lágyhibrid kivitelű, a villanymotor és a 24 V-os lítium-ion akkumulátor révén a fogyasztás az ígéretek szerint igen barátian fog alakulni. Érkezőben továbbá a benzin- és dízelmotorok előnyeit egymással kombináló Skyactiv X erőforrás, amit az új Mazda 3 idén nyáron fog megkapni.
A várható ár egyelőre ismeretlen, a Mazda CX-30 forgalmazása idén nyáron kezdődik meg.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Az NB I. rajta előtt megnéztük, hogyan viszonyulnak a csapatok az MLSZ magyarosítást ösztönző szabályához.
Véres és egyéb testnedvektől iszamós romokon kell a jobboldalnak újjáépítenie magát, amihez sok kitartást és erőt kívánok.
Hét ember megsebesült, közöttük van egy gyermek is.