Nem a fogyasztása, a lökettérfogata 9,1 liter az új amerikai terepjárónak

A 81 centiméteres rugóúttal rendelkező újdonságnak semmilyen terep sem jelenthet akadályt.

  • hvg.hu hvg.hu
Nem a fogyasztása, a lökettérfogata 9,1 liter az új amerikai terepjárónak
Az Egyesült Államokban 1986 óta minden évben a gigantikus F-sorozatú pickupok a legnagyobb darabszámban értékesített új személyautók.

A közelmúltban volt szerencsénk alaposan letesztelni egy 450 lóerős, illetve 690 Nm-es 3,5 literes biturbó V6-os motorral szerelt Ford F-150-et, ám bőven akadnak olyanok, akik még ezzel a teljesítménnyel is elégedetlenek.

Számukra készült a Jimco Racing-féle Reaper. Íme:

Jimco Racing

Az elöl 66, hátul 81 centiméteres rugóúttal rendelkező újdonság 17 colos felnikre húzott 40 colos BFGoodrich KR3 terepgumikon gördül.

Jimco Racing

A 3,1 tonnás monstrum mozgatásától egy 9,1 literes V8-as Chevrolet blokk gondoskodik, amely egy négyfokozatú automata váltón keresztül juttatja el 811 lóerős teljesítményét, illetve 949 Nm-es nyomatékát a kerekekre.

Jimco Racing

A bőrrel gazdagon borított utasterű, dupla légkondicionálós terepjáró pickup ára egyelőre ismeretlen. Viszonyítási alap, hogy a hasonló offroad gépek használtan is nagyjából 200 ezer dollár (65 millió forint) ellenében szoktak gazdát cserélni.

Jimco Racing

 

Jimco Racing
Jimco Racing
Jimco Racing

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Jó sokat költött a MÁV felújításra, csak nem ott, ahol szükség volt rá: kellett a pénz a Budapest–Belgrádra

Jó sokat költött a MÁV felújításra, csak nem ott, ahol szükség volt rá: kellett a pénz a Budapest–Belgrádra

A magyar vasút olyan, mint a magyar oktatás vagy az egészségügy: rendkívül elhivatott emberek hatalmas munkája kell ahhoz, hogy ellensúlyozzák, mennyire kevés pénzt ad az állam. Ami pénz a vasútra megy, az arra jó, hogy a menetrend ne nagyon romoljon, a legrosszabb kocsikat lecseréljék, na és hogy a Budapest–Belgrád vasút épüljön.