szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Augusztus 1-jétől visszaállít a korábbi, megszokott alapmenetrend.

Felülvizsgálta a sokat kritizált, június 6-tól bevezetett menetrendeket a regionális vasútvonalakon az Innovációs és Technológiai Minisztérium és a MÁV. Ennek nyomán úgy döntöttek, hogy

tíz vasútvonalon már augusztus 1-jétől a korábbi, megszokott alapmenetrendet állítják vissza.

A további regionális viszonylatokon még vizsgálják az utasforgalmat és a közlekedési rendet.

Augusztus 1-jétől újra az alapmenetrend szerint járnak a vonatok

  • a Zalaegerszeg–Bajánsenye–Őrihódos (25-ös számú),
  • a Nagyatád–Somogyszob (38-as),
  • a Gyékényes–Barcs–Szentlőrinc (60-as),
  • a Vác–Nagyoroszi–Balassagyarmat (75-ös),
  • a Balassagyarmat–Ipolytarnóc (78-as),
  • a Kál-Kápolna–Kisújszállás (102-es),
  • a Karcag–Tiszafüred (103-as),
  • a Debrecen–Tiszalök (109-es),
  • a Mezőtúr–Szarvas–Mezőhegyes (125-ös),
  • a Kecskemét–Lakitelek–Szolnok (145-ös számú).

Azzal, hogy a Gyékényes–Barcs–Szentlőrinc vonalon visszaáll az alapmenetrend, megszűnik a zalaszentiváni átszállás a (Sopron–) Szombathely–Zalaszentiván–Nagykanizsa–Pécs között közlekedő járatok esetében.

Több regionális vonalon az utazási igényekhez igazodva módosítják a pótlóbuszok közlekedési rendjét augusztus 1-jétől, illetve a Villány–Mohács vonal melletti Nagynyárád esetében pedig július 18-tól.

A részletes menetrendek itt találja.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

Sztojcsev Iván Gazdaság

Kiszámoltuk, melyik Magyarország legproblémásabb vasútvonala

Nem sok igazán rossz vasútvonala van Magyarországnak, de amelyik ilyen, ott gyakoriak a gondok. Kiszámoltuk, hogy az Isaszeg és Gödöllő közötti sorompó, a Nyugati pályaudvar váltói, vagy épp a Pusztaszabolcs-Pécs vonal biztosítóberendezései okozták a legtöbb kellemetlen pillanatot. A hvg.hu ranglistája a hazai vasútvonalakról.