Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Sebességkorlátozás, előjelző autók, fényjelzés, terelőkúpok – mindet figyelmen kívül hagyta a vétkes sofőr.
Egy héten belül negyedszer ad hírt arról a Magyar Közút Nonprofit Zrt., hogy munkatársai baleset részesei voltak. Ezúttal az M1-es autópálya 144-es kilométerénél, a Hegyeshalom felé tartó oldalon dolgozó szakemberek kerültek veszélybe, amikor egy külföldi kamionos nagy erővel becsapódott a munkaterületet és őket védő ütközésienergia elnyelő berendezésbe.
Az ütközés akkora erejű volt, hogy a több tíz tonnás teherautónkat beforgatta a pályára, ha nem lett volna szalagkorlát, az árokba lökte volna a kamion – írták, s az Instagram-oldalukon videót is közzétettek a baleset utáni állapotokról.
A kamionos annak ellenére is csak a becsapódás előtti 10-15 méteren fékezett, hogy
A közlemény szerint csodával határos, hogy a balesetben nem történt személyi sérülés.
A szervezet a múlt héten elvesztette egy Somogy megyei, 54 éves dolgozóját, akit munkavégzés közben elgázoltak. A helyszínen életét vesztette. Később Dunakeszinél két nap alatt két balesetben is érintettek voltak: az első alkalommal az energiaelnyelő modulba, másnap pedig a leállósávon álló járművükbe csapódtak bele.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.