Új rekordot húzott be az 1108 lóerős legdurvább Porsche – videó
A Porsche Taycan Turbo GT szedán még a kétajtós Porsche 911-re is rávert 1 másodpercet Interlagosban.
HVG
A Porsche arról számolt be, hogy az interlagosi versenypályán új rekordot ért el a sorozatgyártású elektromos autók kategóriájában.
A 4,3 kilométer hosszú aszfaltcsíkon a többszörös bajnok Felipe Nasr 1:42.1 alatt ért körbe egy 1108 lóerős teljesítményű, 2,2 másodperces 0–100-as gyorsulású Weissach-csomagos Taycan Turbo GT volánja mögött.
A Taycan Turbo GT csúcsnyomatéka eléri az 1340 Nm-t
Porsche
3 évvel ezelőtt ugyanitt 1:49.8-as köridőt sikerült futni egy 761 lovas Taycan Turbo S-sel, a jelentősen könnyebb 650 lóerős 911 Turbo S körrekordja pedig 1:43.087.
Miután rekord köridőt futott a Nürburgring-Nordschleifén, a Shanghai International Circuit aszfaltcsíkján, valamint a kaliforniai WeatherTech Raceway Laguna Seca szikár poklában, a Weissach csomagos Taycan Turbo GT felállította az elektromos autók új körrekordját is a São Paulo melletti Interlagosban. Immár a negyedik alkalommal és a negyedik kontinensen hódította el a legjobb köridő címét a Porsche a versenypályás használatra hangolt elektromos sportautóval.
Nem csak a Pride-felvonulás előtt volt erősen kusza a jogi helyzet, a demonstráció után is egymást érik a kérdések. Ha az utolsó pillanatig bírsággal riogatták a résztvevőket, akkor mi, miért és kinek az utasítására változott a menet napjára? Az Ügyvédkör elnökét és egy volt belügyminisztert kérdeztünk.