szerző:
HVG
Tetszett a cikk?

A Porsche Taycan Turbo GT szedán még a kétajtós Porsche 911-re is rávert 1 másodpercet Interlagosban.

A Porsche arról számolt be, hogy az interlagosi versenypályán új rekordot ért el a sorozatgyártású elektromos autók kategóriájában.

A 4,3 kilométer hosszú aszfaltcsíkon a többszörös bajnok Felipe Nasr 1:42.1 alatt ért körbe egy 1108 lóerős teljesítményű, 2,2 másodperces 0–100-as gyorsulású Weissach-csomagos Taycan Turbo GT volánja mögött.

A Taycan Turbo GT csúcsnyomatéka eléri az 1340 Nm-t
Porsche

3 évvel ezelőtt ugyanitt 1:49.8-as köridőt sikerült futni egy 761 lovas Taycan Turbo S-sel, a jelentősen könnyebb 650 lóerős 911 Turbo S körrekordja pedig 1:43.087.

A Taycan Turbo GT új elektromos körrekordot állított fel Interlagosban

Miután rekord köridőt futott a Nürburgring-Nordschleifén, a Shanghai International Circuit aszfaltcsíkján, valamint a kaliforniai WeatherTech Raceway Laguna Seca szikár poklában, a Weissach csomagos Taycan Turbo GT felállította az elektromos autók új körrekordját is a São Paulo melletti Interlagosban. Immár a negyedik alkalommal és a negyedik kontinensen hódította el a legjobb köridő címét a Porsche a versenypályás használatra hangolt elektromos sportautóval.

Azonban a Taycan Turbo GT-nél is akad egy jelentősen erősebb és gyorsabb villanyszedán: az általunk nemrég részletesen bemutatott 1548 lóerős Xiaomi SU7 Ultra a sanghaji versenypályán nemrégiben több mint 1 másodpercet vert jelentősen drágább német riválisára.

A Xiaomi SU7 Ultra 1,98 másodperc alatt pattan fel 0-ról 100-ra
Xiaomi
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!