Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Ebből a Lancia Hematit Familiare by Zagatóból mindössze két példány készült.
A Lancia 1984-ben dobta piacra azt az Italdesign által tervezett és Giorgetto Giugiaro nevével fémjelzett Thema modelljét, mely 1994-ig gyártott szedán 1986-tól Pininfarina tervezésű kombiként is kapható volt.
Kevesen tudják, hogy a Zagato is elkészítette saját Thema kombiját, ám mivel a Lancia döntéshozói végül a Pininfarina verziót találták jobbnak, a Zagato-féle puttonyosból mindössze két prototípus készült.
És ezek közül most eladósorba került az egyik, melyet az egykori Fiat-vezér, Gianni Agnelli használt két évig.
Az 1985 májusában Torinóban forgalomba helyezett Lancia Thema Familiare by Zagato eddig 92 329 kilométert hagyott maga mögött.
A motorháztető alatt egy 2,8 literes V6-os szívó benzinmotor található, melynek 150 lóereje és 245 Nm-es nyomatéka 8,2 másodperces 0–100-as gyorsulást, illetve 208 km/h végsebességet tesz lehetővé.
A kék belsejű különlegesség az RM Sotheby’s április 20-i milánói árverésén kerül majd kalapács alá, előzetes becslések szerint a licitálás akár egészen 65 millió forintig felfuthat.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.