40 millió dollárral alacsonyabb lehet a költséghatár a Forma–1-ben
Lépcsőzetesen csökkentenék az összeget 2023-ig.
Lépcsőzetesen csökkentenék az összeget 2023-ig.
Az efféle nyugati hóbortot még Khomeini ajatollah tiltotta be.
Ez a kellemesen alacsony fogyasztású 3-as BMW abszolút nem vall szégyent még a német autópályákon sem.
Az Audi kupésra faragott hatalmas divatterepjárójának nyomatéka messze meghaladja az 1000 Nm-t.
A szupersportos kompakt élményautóért több pénzt kérnek el, mint az eggyel nagyobb M4-esért.
A divatterepjárót kétféle kivitelben, egy-, illetve két motorral lehet majd megrendelni.
Egyes OMV és Shell töltőállomásokon tovább várják az autósokat.
Egy hazai felmérés szerint a használt autók legalább harmadát adják el hamis kilométeróra-állással.
Budapesten és Pest megyében egyelőre továbbra sem lehet vizsgázni, de nem érdemes emiatt vidékre rohanni.
A német pálya időszakos zárása után újra rászabadulhattak az aszfaltra a hobbiautósok is.
A koronavírus miatt nemcsak a gyártási, hanem a helyi értékesítési tevékenységek is teljesen leálltak.
Mindeközben egyre kevesebb drogtesztet végeznek az autóvezetőkön.
A retró divathullám jegyében fogant Fiat 126 koncepcióautó meghajtásáról villanymotor gondoskodik.
A kis Smartért elkért összegből akár egy komolyabb sportkocsit is lehetne vásárolni.
Vázoljuk, hogy körülbelül hogyan mutatna egy az új 8-as Golfra épülő kompakt VW sportkupé.
A portugál focista saját ízléséhez képest egy egészen visszafogott Mercedes GLC-t adott ajándékba édesanyjának.
Az egyre népszerűbb konnektoros változatok mellett ez egy hagyományos, teljesítményorientált modell lesz.
Csak az elektromos motorja 313 lóerős, amihez jön még 757 lóerő a benzines egységből.
Ki mondta, hogy a plugin hibrid autók környezettudatosnak mondott hajtásláncában ne lehetne találni néhány extra lóerőt?
Az utakon – vélhetően leginkább a kijárási korlátozások miatt – elmaradt a hosszú hétvégékre jellemző sok halálos kimenetelű baleset.