Hazánkba érkezett a 280 lóerős új Ford Focus ST
A 2,3 literes turbós benzinmotorral szerelt új ST a Hungaroringen bizonyította képességeit, ahol többek közt a dízel ST és az új Focus Active is felbukkant.
A 2,3 literes turbós benzinmotorral szerelt új ST a Hungaroringen bizonyította képességeit, ahol többek közt a dízel ST és az új Focus Active is felbukkant.
A környezetbarát közlekedés egyre inkább előtérbe kerül, ezzel párhuzamosan pedig egyre növekszik az elektromos autók száma is. Körülnéztünk, hogy hol milyen megoldásokkal segítik az új technológia terjedését, illetve mivel támogatják a városok „kizöldülését”.
Bár elsőre nem gondolnánk, a pickup valójában ideális autótípus lehetne Magyarországon, mutatjuk is, hogy miért!
Ha már egy gyerek is utazik az autóban, jóval több dologra kell odafigyelni, mintha egyedül, utas nélkül autóznánk. Szakembert kérdeztünk arról, mire ügyeljünk ilyenkor, legyen szó városi, szaladgálós kisautóról vagy nagycsaládok számára is ideális, nagyobb modellről.
Repülő helyett ezúttal kocsival vettük célba Crna Gorát, a búvárkodásra hívó tenger, a hatalmas hegyek és kanyonok, a 100 forintos fagylaltgombóc és a kaotikus közlekedési morál országát. Már az odajutás is egy igazi kaland, és a többi még csak azután jön.
Friss információk érkeztek a közel 800 lóerős Shelby GT500 menetteljesítményeivel kapcsolatban.
Az új Ford Focus ST izgalma már elsőre is az, hogy, mintha szembe mennének vele a piaccal. Ugyanis a régi recept szerint kapunk egy sportos kompakt autót: nagy motor, kézi váltó. Kipróbáltuk, működik-e még a régi varázs, vagy már nagyon más szelek fújnak?
Egy pillekönnyű és nagyon erős nyitott tetős autó, mely sokkal inkább való versenypályára, mint közútra.
Állandó téma az autósok és a biciklisek egymás mellett élése, amely sajnos nem mindig békés. Pedig az is lehetne, csupán egy kis odafigyelésre, na meg a közlekedési szabályok betartására lenne szükség.
Kipróbáltuk az eredeti, a hamisítatlan, az amerikai F-150 Raptort, ami sokkal nagyobb és keményebb az európai Ranger Raptornál. Nem mellesleg pedig az USA-ban időtlen idők óta a legnépszerűbb új autó.
A tankönyvi példája volt a 94 évesen elhunyt Lee Iacocca annak, hogyan nézett ki az amerikai siker a XX. században. A munkatársai sokszor utálták a keménysége miatt, de a hatékonyság kereséséhez és a marketinghez úgy értett, mint kevesen.
Lee Iacocca 94 éves korában, Parkinson-kórban hunyt el. Ő volt az, aki az 1980-as években megmentette a csődtől a Chrysler autógyárat, és az amerikai gazdaság sztárjává vált.
12 ezer fős létszámleépítéssel és gyárak bezárásával reagált a kereslet csökkenésére.
A Ford feltámasztotta a jó ideje nem használt Puma nevet, melyet a régi időkhöz hasonlóan ezúttal is egy Fiesta-technikájú modell kapott meg.
A benzinmotoros új ST a gyártó szerint menet közben jobban gyorsul, mint az előző generációs RS.
Nincs benne V8, és nem is csak hátul hajt, emiatt sokak számára szentségtörés lehet ez az új izomautó.
Lehet, hogy küszöbön az elektromos autók új világa, de a Shelby előtte még odavág egy nagyot.