A fényűzés sokszínű világa (x)
“Több mint 90 kiállító közel négyezer négyzetméteren három napon át mutatja be a fényűzés sokszínű világát a budapesti VaM Design Centerben. A 2009. december 4. és 6. között megrendezendő Fine Living Expo a prémium termékek és szolgáltatások első nagyszabású bemutatója lesz Magyarországon, s reményeink szerint közelebb hozza egymáshoz a luxuspiac szereplőit, a média képviselőit és a fogyasztókat.“ – mondja Zsoldos Vanda, a Magyarországon egyedülálló rendezvényt szervező Stamford Global Csoport expo projekt menedzsere.
A Fine Living Expo a legkiválóbb áruk és szolgáltatások fóruma kíván lenni. Egy olyan seregszemle, amely az igazi ínyenceknek, a kifinomult ízlésűeknek, a csúcsvezetőknek, az igényeseknek vonultatja fel a legjobb brandeket. Az expón 4 kategóriában jelennek meg a kiállítók: Food & Drink, Lifestyle, Home & Design, Fashion & Style. Így az ide látogatók számára valóban feltárul az elsőrangú termékek a legmagasabb szintű szolgáltatások fantasztikus gazdagsága. Néhány név a résztvevők közül: Roberto Cavalli, Furla, Dayan Diamonds, BoConcept, Empír Enteriőr, Billerbeck, Telki Magánkórház, Tópark, Kogart, Herendi Porcelán Manufaktúra, Forever Living, Wasabi, MAXCity, Pernod-Ricard - Chivas Regal, The Scottish Corner.
A Fine Living Expót divatbemutatók (Calvin Klein, La Perla, Héjja Trend Line), Herczeg Ágnes a londoni WSET szakon diplomát szerző borszakértő vezetésével tartott borkóstolók, valamint koncertek (Zséda, Kapócs Zsóka) színesítik.
A kiállításhoz Fine Living Fórum néven az iparág nagyjait felvonultató szakmai konferencia is kapcsolódik, amelyen a piac helyzetét, jövőbeni kilátásait, valamint a magyarországi és nemzetközi trendeket elemzik rangos magyar és külföldi szakemberek. Miként hat a válság a luxuspiacra? Vajon valóban egy új szemlélet kialakulásának vagyunk tanúi a magyar kereskedelemben? Tényleg csak pénzkérdés-e a fényűzés? Mi a média szerepe a vásárlói igények formálásában? Ezekre a kérdésekre keresik a választ a meghívott rangos előadók, akik között egyebek mellett Petrovszky Gábor a Walker & Williams Investmenet Group elnöke, Karsai Gábor a Kogart Holding Zrt. vezérigazgatója és Zólyomi Zsolt, parfümőr is ott lesz.
A Stamford Global tudatában van társadalmi felelősségének, ezért döntött úgy, hogy a Fine Living Budapest Expo VIP megnyitóján egy exkluzív tombola-sorsolást tart, amelyen a kiállítók által felajánlott nagyértékű ajándékokat lehet nyerni. A tombolából befolyt teljes bevételt a Magyar Hospice Alapítványnak juttatják. A rendezvény ideje alatt, pedig folyamatosan felhívják a látogatók figyelmét arra, hogy a tombolán való részvételen túl is támogassák a Magyar Hospice Alapítvány tevékenységét.
Az eseményeket szervező Stamford Global Csoport az üzleti és szakmai rendezvények, konferenciák, kiállítások, workshopok nemzetközi szinten is kiemelkedő képviselője. Bécs, Varsó, Koppenhága, Moszkva, Dubai – néhány azok közül a városok közül, ahol a cég neve egyet jelent a csúcsminőséggel és a széleskörű szakismerettel. A Stamford Global hírneve annak a több mint ötszáz rendezvénynek köszönhető, amelyet fennállása óta nagy sikerrel bonyolított le. Ezek vezetői között olyan világklasszisokat tudhat magáénak, mint Dr. Paul Evans, a világ egyik legnevesebb üzleti iskolájának, az INSEAD-nak a professzora; Dr. Gareth Jones, Európa legnagyobb üzleti iskoláinak vendégelőadója, aki a Times című lap szerint egyike az üzleti világ 50 legbefolyásosabb gondolkodójának; Dr. Daniel Thornley, az Economist Group volt elnökhelyettese; valamint Dr. Lynda Gratton, a London Business School professzora, aki szintén a TOP 50 Thinker egyike.
A Stamford Global Csoport idei rendezvényei közül kiemelkedik a CEEHR 09, amely a közép és kelet-európai régió HR vezetőinek, a CEEMS 09, a térség marketing irányítóinak és a CEE IT 09, mely az információtechnológia szakembereinek csúcstalálkozója. A cég workshopokat, menedzsment tréningeket tartott már egyebek mellett a Philip Morris, a Coca-Cola, az Ericsson, az IBM, a Microsoft, az Unicredit, vagy a Vodafone vezetőinek.