Sas József idén még csinál egy kabarét
Kétoldali agyvérzése sem vette el a humorát.
A fotónak már a címe is beszédes, Túlélési ösztönnek nevezte el készítője.
Abból is látszik, hogy nem dőltek be a fiatalok a szülésre felszólító kormánypropagandának, hogy a választási propaganda visszatért a régi, jól bevált migránsozó félelemkeltéshez. Vélemény.
Itt-ott offshore cégek kerülnek elő a dunyhák közül, az Instagramon pedig csúfolódó rosszakarók.
Peter Dinklage meglepődött, mikor megtudta, hogy végződik a karaktere, Tyrion története. Főleg, hogy neki is ez volt az egyik ötlete.
A rendzavarók több tucatnyian voltak, a biztonságiakat könnygázzal fújták le.
Szabó Máté Mickey egér ikonikus gőzhajóját készítette el, amellyel a mesehős az 1928-ban megjelent fekete-fehér rövidfilmben először hódította meg a mozivásznat.
Tíz éve ad hangot a fiataloknak a TEDxYouth@Budapest. A jubileum alkalmából a rendezvénysorozat néhány előadóját kértük meg, hogy vezessen végig az elmúlt évtizeden.
Az étrendjén nem változtatott, mégsem vallja ezután magát vegánnak. Tessék?
Bájos videóval köszönti az amerikai nagykövetség a költészet napját Magyarországon.
A Delhi Egyetemen magyarul tanuló diákok szavaltak magyar verseket magyarul, illetve párat saját fordításukban hindiül is.
A hét elején közzétett, Orbán Viktornak címzett nyílt levelükre máris rengeteg támogatás és gratuláció érkezett, de kaptak egy komolynak tűnő, fenyegető levelet is.
Volt már rá példa, hogy Mark Ruffalo elszólta magát.
Ha érezte már úgy, hogy boldogságának a plusz öt kiló, túl kicsi vagy túl nagy mellei, krumpli méretű orra állja útját, akkor ez a cikk önnek szól.
Április 18-ától a Mozinet forgalmazásában látható a mozikban a digitálisan felújított Vízipók-csodapók.
Készül az 1994-es, mára klasszikussá vált Oroszlánkirály élő szereplős-CGI-s verziója, és úgy tűnik, nem hiába várják ettől a legnagyobb bevételt idén. Az új előzetese ugyanis egy napja került fel, és már közel 9 millióan megnézték.
Bercsényi Balázs az autóversenyző Lewis Hamiltonnak is készített már tetoválást, de ezúttal más miatt figyelt fel rá a világsajtó.
Energiaitalt dobott piacra a Coca-Cola, ez pedig remek alkalom volt, hogy kicsit körbenézzünk a polcokon, és elmerüljünk az energiaitalok tengerében. Beszabadultunk tehát egy boltba, és levettünk hat-hat (sima és cukormentes) energiaitalt, ezeket pedig – összesen hatan – vakon teszteltük és pontoztuk egy egytől tízig terjedő skálán. Persze, tudjuk, hogy a legtöbben nem az íze, hanem a hatása miatt fogyasztják ezeket, de azért az sem teljesen mellékes. Mi mindenesetre alaposan felpörögtünk, pedig mindegyikből csak egy kortyot ittunk. Voltak kellemetlen meglepetések is.