Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
A hazai lakosság belföldi turisztikai részvételét 2006 első háromnegyed évében szerény növekedés jellemezte, a szálláshelyi és az összes kiadás egyaránt nőtt, amit a kereskedelmi szálláshelyek belföldi forgalmának növekedése is jelzett – közölte a Központi Statisztikai Hivatal.
A belföldi turisztikai aktivitás az első félévben mérsékelten nőtt, az egynapos kirándulásokon a háztartások 66 százaléka, hétvégi típusú 2-4 napos utazásokon 29 százaléka, ennél hosszabb utazásokon pedig 16 százaléka vett részt.
Az első háromnegyed évben egynapos kirándulásokon a háztartások 72 százaléka, hétvégi típusú, 2-4 napos utazásokon 35 százaléka, ennél hosszabb utazásokon pedig 25 százaléka vett részt. Az utazási aktivitás, az igazi turizmust jelentő öt- és többnapos utak esetében az első háromnegyed évben az előző év azonos időszakához képest gyakorlatilag nem változott. Az öt- és többnapos utakon részt vevő személyek száma 5 százalékkal gyarapodott, az eltöltött idő gyakorlatilag változatlan maradt.
Az öt- és többnapos utazásokon eltöltött időt tekintve a leggyakoribb motiváció az első háromnegyed évben a szórakozás, pihenés, sport volt. Ezt követik a rokon-, barátlátogatásra utazók majd pedig a hobbi jellegű munkavégzésre utazók.
2006 I-III. negyedévében az öt és több napra utazók folyó áron számítva 113 milliárd forintot költöttek, ami 11 százalékos növekedés az előző év azonos időszakához képest. A kiadások 49 százalékát fordították szálláshelyi és vendéglátó-szolgáltatások vásárlására, további 18 százalékát élelmiszer-vásárlásokra, 11 százalékát pedig üzemanyag-vásárlásra.
A fogyasztóiár-index 2006 I-III. negyedévében a szálláshely-szolgáltatás és vendéglátás esetében 104 százalék, míg az élelmiszerek esetében 106,2 százalék volt.
A legdinamikusabban az étkezéssel igénybe vett szálláshelyi szolgáltatásokért kifizetett összeg emelkedett, amely az előző évinél 26 százalékkal magasabb. Ez részben valószínűleg az üdülési csekk kereskedelmi szálláshelyeken történő 8,8 milliárd forintot meghaladó beváltásának köszönhető a megfigyelt időszakban. A legalacsonyabb napi átlagköltése a rokon-, barátlátogatóknak, az iskolai tanulmányútra utazóknak és a hobbi jellegű munkavégzést folytatóknak volt (1400 forint), míg a legtöbbet a konferenciára, kongresszusra utazók költötték (6900 forint).
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Hová tűnt a 45 éves múltra visszatekintő Magyar Formatervezési Díj, és mi lett a hazai innovációt bemutató magas színvonalú kiállítással? Amióta a Magyar Formatervezési Tanácsot a Jakab Zsófia vezette divatügynökség alá szervezte a kormány, a designból „kreatívipar” lett, és csak a nagyratörő víziók maradtak.
„Mindent megtettetek, hogy ártsatok a fiataloknak. Hoffmann Rózsától Balog Zoltánon át odáig, hogy bekúrtátok inkább az egész oktatást a rendőrség alá, mert más tervetek nem is volt, mint hogy kuss legyen.”
Érdekes, hogy a „luxizás” ellen most szót emelő Lázár magántulajdonában is volt már ilyen típusú autó.
Idén először a kormány nem utólag dob mentőövet az adósságoktól roskadozó kórházaknak.
Wimbledon friss bajnoka nemcsak az edzésben, az étkezésben sem bízik semmit a véletlenre.