Jogszabályi megfelelés az akkumulátorgyártás hulladékkezelésében – mit ír elő az EU és Magyarország?
A szabályozás egyre szigorúbb, a megfelelés jogi kötelezettség és stratégiai kérdés is.
Több mint kilencmilliárd forint értékben hoz befektetést Magyarországra egy német járműipari cég, amivel kétszáz munkahely jöhet létre, k+f területen - értesült a Napi Gazdaság. A projekthez egyedi kormánydöntéssel megítélt, vissza nem térítendő támogatás is jár.
Szandrocha Kamilla, az ITD Hungary Zrt. osztályvezetője az ügynökség és a Noerr és Társai ügyvédi iroda hétfői rendezvényén tartott előadásában elmondta: jelenleg két jelentős, egyedi kormánydöntéssel (ekd) támogatandó autóipari k+f kapacitásbővítési projekt van folyamatban. Ezek összesen 12 milliárd forintra rúgnak és 260 új munkahelyet teremthetnek. Ebből az egyik - fogalmazott a szakember - a Knorr-Bremse Fékrendszerek Kft. projektje, a másik azonban egyelőre nem nyilvános. A lap úgy tudja, a beruházó egy német cég, ám a kiléte egyelőre titok, hiszen egyrészt még nincs meg a szerződés a társasággal, másrészt az itteni fejlesztés az anyaországbeli leépítéssel jár, márpedig ez igencsak érzékeny téma a német belpolitikában.
A szabályozás egyre szigorúbb, a megfelelés jogi kötelezettség és stratégiai kérdés is.
Van egy piaci szegmens, amely feltámadni látszik, de a megrendelő fejével kell gondolkodni.
Egy akvizíció során a vételár mellett az adózási következményeket is hasznos számba venni a tranzakció tervezésekor.
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és a termelékenység javítását – a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Christian Horner egy romokban lévő csapat élére állva a mennyek kapujáig emelte az energiaitalos istállót, majd testközelből élte át a zuhanórepülést is. 20 év után most távoznia kell.
82,7 milliárd forintba kerül a kormánynak a 2,6 millió embert érintő intézkedés.
A világ valaha élt leggazdagabb emberének nevét Nyugat-Afrikán kívül szinte senki nem hallotta, de mi a helyzet a többiekkel?
Több programmal, több hullámban telepítenek elektromosautó-töltő pontokat Magyarországra, ám a legszűkebben ellátott régiókba csak évek múlva érnek el.