Tetszett a cikk?

A magyar idő szerint hétfő hajnalban véget ért Super Bowl, azaz a profi amerikaifutball-bajnokság (NFL) döntője volt minden idők legnézettebb televíziós műsora az Egyesült Államokban.

A Nielsen Media kutató cég kimutatásai szerint 106,5 millióan ültek le a képernyők elé megnézni a New Orleans Saints és az Indianapolis Colts összecsapását. A találkozót a Szentek nyerték 31-17-re. A nézettségi rekord egy régi nagy csúcsot adott át a múltnak, mivel eddig a MASH című tv-sorozat 1983-as záróepizódját látták a legtöbben, 105,97 millióan.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

MTI Gazdaság

200 millió dollárral is csökkenhet idén a magyar médiapiac

Idén akár 200 millió dollárral is csökkenhet a magyar szórakoztató- és médiaipari piac teljesítménye a tavalyi évhez képest a gazdasági válság miatt - közölte az iparág jövőjét vizsgáló tanulmánya alapján a PricewaterhouseCoopers (PwC).