Céges bankkártyák – Hogyan osszunk?
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Rövid távon a Mol előtt álló legnagyobb kihívás az INA - nyilatkozta a Napi Gazdaságnak a Mol vezérigazgatója, aki arról is beszélt, hogy bár jelentős akvizícióra lennének képesek, gyér vállalati kínálatból válogathatnak.
A Molnak jelentős, egymilliárd dollárnál nagyobb akvizícióra van lehetősége, ha szükséges, de nem túl sok az eladó, vételre érdemes cég - nyilatkozta Molnár József, a Mol vezérigazgatója a Napi Gazdaság szerdai számában. A vezérigazgató közlése szerint a Lotos lengyel olajipari vállalatot is megvizsgálják. Molnár József a belső fejlődést, annak is inkább a minőségi oldalát nevezi hangsúlyosabbnak. A belső fejlődésről szólva azt mondta, a rijekai finomítón kívül például - a ciklikussága ellenére - a petrolkémia is jó üzlet lehet, még akkor is, ha sokáig csak a melléktermékek elhelyezésére szolgáló üzletág volt.
Rövid távon a Mol előtt álló legnagyobb kihívás az INA - nyilatkozta a Napi Gazdaságnak a Mol vezérigazgatója. Szerinte elsősorban nem az INA-val kapcsolatos támadásokat kell ezen érteni, hanem azt, hogy az INA-t olyan hatékonnyá kell tenni, mint amilyen akár a Slovnaft, akár a Mol. Az elmúlt másfél évben, mióta a Mol átvette az INA irányítását, egymilliárd kunát - mintegy 40 milliárd forintot - takarítottak meg a hatékonyság növelésével. Az INA-val kapcsolatos támadásokat kommunikációs és belpolitikai csatának nevezi az interjúban Molnár József. A vezérigazgató beszámol arról is, hogy a régióban az üzemanyag-fogyasztás óvatos, lassú növekedése látszik, különösen a dízel esetében, amiben éves szinten 3-4 százalékos bővüléssel számol a Mol.
A Mol és jelenlegi tulajdonosa, a magyar állam közötti együttműködést firtató kérdésre azt válaszolta Molnár József, hogy korábban, 1998-2002 között, amikor a magyar államnak 25 százalék tulajdona volt a Molban, a Slovnaft megvásárlásával a társaság megindult azon az úton, melyen a legnagyobb magyarból a legnagyobb regionális vállalattá vált. Az állam akkor is támogatta a Mol stratégiáját, és "most sincs ez másként" - olvasható az interjúban.
Kicsit korainak nevezte az osztalékra vonatkozó újságírói kérdést Molnár József. Szavai szerint a nagytulajdonosok többsége nem elsősorban az osztalékban, inkább a stabilitásban érdekelt. Molnár József hozzáfűzte: "a Mol a jövőben újra közelebb kerülhet a saját, korábban elhatározott osztalékpolitikájához".
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Részletesen bemutatjuk az ilyen esetben felmerülő kötelezettségeket, amelyekkel számolni kell.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Július 1. fontos határidő a megváltozott a gazdasági tevékenységek egységes ágazati osztályozási rendszerének (TEÁOR) változása miatt.
Nem csak a Pride-felvonulás előtt volt erősen kusza a jogi helyzet, a demonstráció után is egymást érik a kérdések. Ha az utolsó pillanatig bírsággal riogatták a résztvevőket, akkor mi, miért és kinek az utasítására változott a menet napjára? Az Ügyvédkör elnökét és egy volt belügyminisztert kérdeztünk.
2021 óta az 55 fontos csúcsról 10 fontra csökkent a Wizz Air részvényeinek árfolyama.
Utolérte az Audit is a német autóipar válsága. Egyre kevesebb motor készül Győrben, nagyobb nyári leállást is terveznek, leépítések várhatók.
A biztos pártválasztóknál 44-37-re vezet a Tisza a Fidesszel szemben, a Mi Hazánknál viszont erősen rezeg a léc a kutatás szerint.
A Tisza Párt elnöke szerint pár hónap alatt összeomlott a költségvetés.
A gyanúsított és az áldozat együtt indult Nagykanizsáról Ausztriába.
Csak olyan kiemelt cégek mentesülnek, mint a MÁV vagy az MVM.
Még mindig téma a budapesti Pride.
A Messinai-szoros alig pár kilométer, ennél jóval hosszabb hidat is képesek már építeni a szakemberek.
Máté Gábor 15 év után távozik.