szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Az egyszerű, dobozos biztosítások lesznek a keresettek a következő időszakban a sok összetevőt tartalmazó, nehezen összehasonlítható termékek után - közölte a PBA Praeventio Biztosítási Alkusz Kft. az MTI-vel saját 200 ezer ügyfelétől szerzett tapasztalataira hivatkozva.

Áruházban megvásárolható vonalkódos - úgynevezett dobozos - termékek jelenleg is vannak már a piacon. A Groupama indított kötelező gépjármű felelősségbiztosítással, de kapható polcról levehető utazási biztosítás is. A PBA szerint az ilyen, egyszerű biztosítási termékeké a jövő.

Az elemzés szerint az ügyfelek gyakran keresnek eddig nem létező, de olcsó biztosítást - ilyen például az okos telefoné - de a sok kicsi is sokra megy, biztosítási díjban. Ide sorolható az az eset is, amikor az autósok meghatározott összegre kötnének casco biztosítást az öreg autójukra - hasonlót kínál például a Posta Biztosító és a Genertel.

A kényelmet is igénylik az ügyfelek, így kerül egyre több asszisztencia biztosítás - kiegészítésképpen - a hagyományos termékek mellé is. Jól jön például a magyar nyelvű telefonos segítség külföldön, akár gyalog, akár autóval éri baj az utast.

Végül az alkuszok saját márkás termékeinek terjedését említi az elemzés. Volt már munkanélküliségi biztosítása két alkusznak is, és várható, hogy más kockázatokra is dolgoznak ki biztosítást az alkuszok. A kockázatot profi biztosító vállalja, de a termék az alkusz neve alatt jelenik meg, és csak nála kapható.

* * * Gondoskodjon családja anyagi biztonságáról nehéz helyzetben is

A jelenlegi nehéz, bizonytalan gazdasági helyzetben még fontosabb a család anyagi védelme. A Bankmonitor Biztonság biztosítás választásával nehéz helyzetben a családnak legalább a hitelei törlesztésével nem kell foglalkoznia.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!