Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések az üzleti stratégiába építéséhez.
A legtöbben Kínában, az USA-ban, Indiában és Indonéziában ülnek majd repülőre.
A Nemzetközi Légi Szállítási Szövetség (IATA) legfrissebb elemzése szerint 2037-re összesen 8,2 milliárd ember fog repülővel utazni egy év alatt, ez a mostani utasforgalom duplája.
Az IATA tanulmánya szerint évente 3,5 százalékkal fog nőni az utasforgalom, a bővülés egy százalékponttal alacsonyabb a szervezet két évvel ezelőtti prognózisánál.
Az IATA szerint a legnagyobb növekedést az ázsia-óceániai régió fogja produkálni és 2024-re Kína lesz a világ legnagyobb légiközlekedési piaca 1,6 milliárd utassal, ezzel leszorítja a második helyre az Egyesült Államokat, ahol a vizsgált időszak végére, 2037-re 1,3 milliárd utas lehet. A harmadik helyen a most hetedik India lesz 572 milliós forgalommal, a negyedik helyen pedig Indonézia végezhet 411 millió utassal.
Jelenleg a légiközlekedés globális szinten 65,5 millió embernek ad munkát és a világ gazdaságához mintegy 2700 milliárd dollár értékben járul hozzá. A 3,5 százalékos növekedéssel számolva az IATA azt jósolja, hogy 100 millió állást fog támogatni a légiközlekedés, és 5500 milliárd dollárral járul majd hozzá a világ GDP-jéhez 2037-ben.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések az üzleti stratégiába építéséhez.
Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Milyen jogi megfelelési követelményekre kell figyelnie a vállalkozásoknak, ha MI-alapú eszközöket használnak a munkaügyi területeken?
Chuck Palahniuk 2023-as regénye, a Nem tart örökké már magyarul is olvasható, és választ ígér arra, miért halt meg Marilyn Monroe vagy Kurt Cobain. A művet tizennyolc éves kor alatt semmiképp sem ajánlanák – kritikusunk még fölötte se.
Felföldi József szerint a végjátékban a NER levetett minden álcát, és már simán csak lop.