Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A Fidesz-kormány erősen megszórta kormányzati hirdetésekkel a nemrég még Habony Árpádhoz köthető bulvárlapot pénteken.
Óriási reklámbevétele lehetett pénteken az ingyenes terjesztésű Lokálnak:
a 16 oldalas bulvárlapból 15 reklám volt.
Ebből nagyjából 13 oldalon az állam (kormány) vagy állami cég jelent meg. Egészen hihetetlen, de:
Ami hír a Lokál szerint az, hogy “Vandálok gyújtogattak Budapesten” – ez a kormányellenes demonstrációról szól, ahol agresszív csürhének nevezik a tüntetőket. A fotókon csak rombolás látszik, a rendszeressé váló rendőri agresszió nem. Illetve bekerült negyed oldal Cookyról, aki Párizsban romantikázik.
A Magyar Hang megjegyzi, a 50 ezer példányban megjelenő és a budapesti tömegközlekedési eszközökön és csomópontokon terjesztett Lokálban listaáron egy teljes oldalnyi hirdetés ára közel bruttó 2,2 millió forint. A listaárakat alapul véve az állam 26 millió forintnál is többet költött el a Lokálnál egyetlen nap alatt, amely szintén felajánlotta magát nemrég a kormányzati médiaholdingnak.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.