Vannak hatékony eszközök a devizapiaci kockázatok kezelésére
Az árfolyamingadozás feladja a leckét – főleg, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Andreas Staribacher mostanság keleti rezsimek oligarcháinak kiszolgálásában jeleskedik.
A Válasz kiderítette, hogy a Mészáros Lőrinc és köre által használt hajókat és légi járműveket a PKF nevű nemzetközi adótanácsadó hálózat biztosítja Mészáros Lőrincéknek. A PKF-partner a portál szerint Andreas Staribacher volt osztrák pénzügyminiszter, aki több keleti rezsim vezetőjét kiszolgálja. És most már Magyarországot is.
Az Átlátszó nemrég megírta, hogy merrefelé hajókázik és repül a NER, a Válasz ehhez kapcsolódóan pedig kiderítette, hogy kik biztosítják ezeket a járműveket Mészáros Lőrincnek és körének. Eljutottak Staribacher korábbi osztrák pénzügyminiszterhez, akinek néhány éve már a fejére olvasták, hogy kazah ellenzékiek hazazsuppolásában segítette a Nazarbajev-rezsimet. A nemrégiben indult lap újságírói arra jutottak, hogy a Vranitzky-kormányban szolgált Andreas Staribacher a kazah és az újdonsült magyar partnerek mellett orosz, ukrán, szerb oligarchákat is kiszolgál – lényegében ő a „keleti blokk” egyik bizalmi reptetője.
Az OE-LEM jelzésű luxusgépről már sokat lehetett hallani, Orbán is sokszor utazott már ezzel, üzemeltetője az International Jet Management GmbH, erről a Válasz most azt írta, a cégből hasznot húzó több lépcső és cégügyi trükközés után a már említett volt pénzügyminiszter, ahogy a lap írja: „Mészáros Lőrincék légi kalandjaiért tehát végső soron a Vranitzky-kabinet pénzügyminisztere vállalja a felelősséget, aki kormányzati szerepvállalása után a Flughafen Wien AG (a bécsi reptér) felügyelőbizottsági alelnöke lett, majd ügyvédként, pénzügyi szakemberként is folyamatosan a repülés, repültetés közelében működött.”
A Staribacher által jelenleg fémjelzett PKF Centurion csapata ugyancsak légi szakértésben remekel; a cég egyebek mellett kedvező magánrepülő-vásárlási, -üzemeltetési konstrukciókat kínál megbízóinak. A már említett International Jet Management GmbH üzemelteti a lassan már felcsútinak is mondható Bombardier luxusrepülőt is, de a történetben felbukkan az egyik legtehetősebb orosz, a Kreml-barát acélmágnás, Vlagyimir Liszin is.
Az árfolyamingadozás feladja a leckét – főleg, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Akkor igazán előnyös egy ilyen beruházás, ha a fogyasztás jelentős része egybeesik a napsütéses időszakokkal.
Milyen jogi megfelelési követelményekre kell figyelnie a vállalkozásoknak, ha MI-alapú eszközöket használnak a munkaügyi területeken?
A július 1-i határidő előtti utolsó pillanatban, a hétfői rendkívüli közgyűlésen dőlt el, hogy a fővárosi képviselők kiigazították a már korábban, konszenzussal elfogadott 2025-ös költségvetést, így van újra érvényes büdzséje a fővárosnak – év végéig. Ha nem így lett volna, durva korlátozásokkal és pénzügyi nehézségekkel járó állapotra kellett volna készülni.
A rendelkezés alól csak olyan kiemelt cégek mentesülnek, mint a MÁV vagy az MVM.
Arról is beszélt, ha szemmel lehetne ölni, Brüsszelben egy sortűzzel elintézték volna.
A kormánypárt támogatottsága pedig mélyponton van.
Ha erre nincs jó válasz, a százezres menet csak színes emléknek lesz jó.
A volt vezérkari főnök azt mondta, jobb lenne, ha például a kézigránát-baleset miatt elrendelt vizsgálat eredményét tennék közzé végre.
A légitársaság szerint még este tíz óra előtt újra felszállhatnak.