Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egy közeli és egy kimondottan távoli járat indítását jelentették be.
Új járatokat indít a Wizz Air Erdélybe és Oroszországba - jelentette be Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter. Mint mondta, az olyan országok számára, mint a mienk, ahol nincs állami tulajdonú légitársaság, fontos, hogy a kormány „pragmatikus együttműködést” tudjon fenntartani a légitársaságokkal.
Október végétől naponta fognak közlekedni járatok Budapest és Marosvásárhely között. A járat tíz éve üzemelt, de október 27-től már napi szintű lesz. Ettől azt várják, hogy az eddigi 38 ezer helyett 132 ezer utas tud ezen a vonalon közlekedni évente.
Szintén október végétől, egész pontosan 30-tól közvetlen összeköttetés jön létre Magyarország és a Tatár Köztársaság, pontosabban Kazany között. Moszkva és Szentpétervár után ez lesz a harmadik orosz desztináció. A járat üzemeltetésének lehetőségét egy pályázaton nyerte el a Wizz Air, heti két közvetlen járatot fognak indítani.
Váradi József, a Wizz Air vezérigazgatója arról beszélt a sajtótájékoztatón:
a vízió az, hogy 2027-re Budapestről elérhetővé váljon India és az Egyesült Államok nyugati partvidéke is.
"Ez nem azt jelenti, hogy most bejelentettük volna a New York-i járat indítását" - mondta, csupán arról van szó, hogy ez ott van a tervek között. Mindenesetre 2023-tól érkeznek az Airbus A321XLR gépei, amelyekkel ekkora távokat is meg lehet tenni, ebből első körben húszat vesznek.
Kelet-Európa egy felfedezetlen piac, miközben Nyugat-Európa szűk keresztmetszet a légitársaságok számára - ezzel indokolta a kazanyi járat elindítását.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Hová tűnt a 45 éves múltra visszatekintő Magyar Formatervezési Díj, és mi lett a hazai innovációt bemutató magas színvonalú kiállítással? Amióta a Magyar Formatervezési Tanácsot a Jakab Zsófia vezette divatügynökség alá szervezte a kormány, a designból „kreatívipar” lett, és csak a nagyratörő víziók maradtak.
„Mindent megtettetek, hogy ártsatok a fiataloknak. Hoffmann Rózsától Balog Zoltánon át odáig, hogy bekúrtátok inkább az egész oktatást a rendőrség alá, mert más tervetek nem is volt, mint hogy kuss legyen.”
Érdekes, hogy a „luxizás” ellen most szót emelő Lázár magántulajdonában is volt már ilyen típusú autó.
Idén először a kormány nem utólag dob mentőövet az adósságoktól roskadozó kórházaknak.