Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Már most el akarja kezdeni a 2020-as béremelés megtárgyalását az Egységes Közlekedési Szakszervezet, 15 százalékról indulhat az alkudozás.
A BKV-nál hivatalosan még nem téma a jövő évi béremelés, de az Egységes Közlekedési Szakszervezet (EKSZ), már most kezdeményezi az egyeztetések megnyitását. Idén 15 százalékos emelésről indítanák a tárgyalásokat - írja az mfor.hu.
Naszályi Gábor, az EKSZ elnöke azért tartja indokoltnak a tárgyalások mielőbbi megkezdését, hogy a munkavállalók ne nyáron jussanak hozzá a bérkülönbözethez, mint az korábban előfordult.
A szakszervezeti vezető arról is beszélt a lapnak, hogy attól tartanak, ha a cégvezetés az idén sem hajlandó többet adni, akkor újabb elvándorlási hullám kezdődhet, és súlyos milliárdokat költhet a cég új sofőrök kiképzésére. A létszámhelyzet a járművezetők körében javult, viszont más területen, például a karbantartóknál továbbra is súlyos hiány van és bérfejlesztés nélkül tovább romolhat a helyzet.
Naszályi szerint a cégvezetés alacsony fizetési hajlandóságát az jelzi, hogy a kánikulapénzről is hallgatnak, elméletileg szeptember 30-ig meg kell állapodni annak a kifizetéséről.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az Onet és Bloomberg úgy tudja, elismernék az orosz területi nyereségeket.
A kabinet szerint kiemelt nemzetgazdasági érdek fűződik a dunakeszi járműgyártás fenntartásához.