Majdnem szabályozott pénzügyek helyett biztos pillérek
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
A hír nem új, Szijjártó Péter már 2018-ban beszélt erről. Most újra szóba került.
Csütörtökön Mumbaiban járt Szijjártó Péter külügyminiszter, ahol egy Budapest és az indiai város közti követlen repülőjárat ügyében is tárgyalt.
A magyar politikus azt mondta, a járattal 7 órára csökkenne a Budapest-Mumbai közti út hossza. Az indiai városba jelenleg Budapestről átszállásokkal több mint 10 óra eljutni.
A The Week cikke szerint Bhagat Singh Koshyari kormányzó ugyancsak szorgalmazta a közvetlen járat létesítését. Azt is elmondta, hogy Mumbainak számos turisztikai vonzereje van, amik érdekelhetik a magyarországi utazókat.
A Budapest-Mumbai repülőjárat létesítésének ötlete nem új, Szijjártó már 2018-ban, Recep Tayyip Erdogan török elnök látogatásakor is beszélt erről. Akkor egy Budapesten rendezett magyar-török üzleti fórum szünetében vezette fel, hogy a világ egyik legnagyobb légitársasága, a Turkish Airlines közvetlen járatot indít(hat) Budapest és az indiai gazdasági élet központja, Mumbai között.
Szijjártó azt is elújságolta kint, mennyire jól teljesít a magyar gazdaság. Az eseményen Jári Ferenc főkonzul, valamint Pethő Gyula nagykövet is jelen voltak.
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Mutatunk újabb hét könyvet, amit nyugodt szívvel ajánlunk a nyárra.
A borbár üzletvezetője szerint a szóváltás nemi irányultságtól független volt.
A feltételezett elkövetőt holtan találták meg.