Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A megállapodásra még rá kell bólintania a felügyelőbizottságnak és az uniós versenyfelügyeleti hatóságnak is. Részét képezi az állami tulajdonszerzés is a légitársaságban.
Kilencmilliárd euró körüli tőkeinjekciót kap a német államtól a koronavírus-világjárvány miatt hatalmas veszteséget termelő Lufthansa – tájékoztatták német kormányzati források a dpa hírügynökéget hétfőn. A megállapodásra még rá kell bólintania a Lufthansa felügyelőbizottságának, valamint az Európai Bizottság versenyfelügyeleti hatóságának.
A megállapodás egyebek között azt tartalmazza, hogy a német állam a KfW állami bankon keresztül 3 milliárd euró hitelt nyújt, cserébe a Lufthansa 20 százalékos részesedéséért.
A Lufthansát kezdettől, tavaly év végétől erősen megviseli a koronavírus-járvány miatti visszaesés a légiközlekedésben. Flottájának nagyjából 90 százalékát ideiglenesen kivonták a forgalomból, a dolgozók ugyancsak 90 százaléka kényszerszabadságon van. A cég vesztesége napi közel 1 millió euró.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az Onet és Bloomberg úgy tudja, elismernék az orosz területi nyereségeket.
A kabinet szerint kiemelt nemzetgazdasági érdek fűződik a dunakeszi járműgyártás fenntartásához.