Nem félünk eléggé
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Minden harmadik német gépkocsit a világ legnagyobb autós piacán, a kínain adnak el. A pandémia csak fokozta a függést – állapítja meg a közszolgálati Deutsche Welle.
Az új Volkswagenek 40%-át kínaiak vették meg tavaly. Idén ez az arány valószínűleg magasabb lesz, mert a Covid–19-világjárvány sokkal inkább sújtja a Volkswagen európai és amerikai piacait, mint Kínát.
"A kínai autós piac gyors ütemben jön föl a járvány után. Arra számítunk, hogy a tavalyinál alig 5%-kal lesz kisebb az értékesítés, vagy még annál is kevesebb lesz a visszaesés. Más piacokon sokkal nagyobb veszteségekkel számolunk" – nyilatkozta a CAM autópiaccal foglalkozó kutatóintézet főnöke, aki elismerte: "a német autógyártók nagyon is függenek Kínától."
Ennek kettős hatása van – magyarázta Stefan Bratzel. "Egyrészt jó, mivel fellendíti a világ autóiparát, és részben megmenti a németeket, másrészt hosszabb távon alkalmat ad a zsarolásra." Ezért a döntéseket nagyon meg kell gondolni – figyelembe véve azt, hogy Kína a világ legnagyobb autópiaca, amely dinamikusan növekszik.
A harmadik negyedév a profitok növekedését mutatta, míg a második 20%-os csökkenést jelzett. A BMW a Minivel együtt 8,6%-kal tudta növelni az eladásait a tavalyi évhez viszonyítva. Hogy sikerült ezt elérni? Úgy, hogy a kínai piacon több mint egyharmaddal jobb értékesítési eredményt értek el.
A Mercedeseket gyártó Daimler elnöke, Ola Källenius úgy véli, hogy a kínaiak hosszú távon is nagy vásárlók lesznek: "a legnagyobb növekedést Kínában várjuk a következő tíz évben".
Nem mehetek külföldre, inkább veszek egy Mercedest
A pandémia leállította a külföldi turizmust, melynek a kínaiak épp mostanában kaptak rá az ízére. Minthogy a pénzes kínaiak nem kereshetik fel New Yorkot vagy Párizst, ezért vásárolnak egy Mercedest – írja a Deutsche Welle, amely rámutat arra, hogy Donald Trump jóval nagyobb kockázatot jelent a németeknek, mint a kínaiak. Ha az elnöknek szüksége van pár szavazatra, akkor bármikor bejelenthet büntetővámokat a német autókkal szemben, hiszen gyakran mondogatja: túlságosan sok Mercedes vagy BMW száguldozik New Yorkban, míg amerikai autó csak igen kevés német földön.
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Az még nem dőlt el, meddig lesz elérhető.
A Tisztelet Társasága alapítója hosszú betegség után halt meg, 54 éves volt.
14 kilót fogyott a német aktivista.
Fedinec Csilla szerint enyhíthető lett volna a feszültség a kárpátaljai magyar férfi halála ügyében, ha értelmes párbeszéd indul Ukrajnával.