Céges bankkártyák – Hogyan osszunk?
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Milliárdos kártérítési per és rendőrségi nyomozás is zajlik a leggazdagabb magyarok közé tartozó Füzesi Attila első, óbudai luxuslakásprojektjének ügyében.
Füzesi Attila Trendo nevű cégcsoportja 2016-ban vágott bele az ingatlanbizniszbe egy, az óbudai önkormányzattól vett telken. Oda álmodta meg a Csillaghegy Residence nevű, öt épületből álló, 75 lakásos, közel négymilliárdos költségű luxuslakóparkot, ám az azzal kapcsolatos, krimibe illő események lassan rémálommá válnak.
A háttérben drámai események zajlanak, s ha Füzesi nem bírná tőkével, már rég leállt volna az egész fejlesztés. Az eredeti, Füzesi által kirúgott generálkivitelező feljelentésére ugyanis a III. kerületi rendőrkapitányság csoportosan elkövetett önbíráskodás gyanúja miatt nyomoz – tájékoztatta a HVG-t a BRFK sajtóügyelete. A beruházó pedig sikkasztás gyanújával tett „ellenfeljelentést”.
A reménybeli lakók már arról is kezdenek lemondani, hogy a karácsonyi ünnepeket új otthonukban töltsék, pedig legutóbb ezt ígérték nekik. Talán a jövő év elején rendezkedhetnek be, pedig az eredeti határidő 2019. június vége volt.
A cikk teljes terjedelmében az e heti HVG hetilap Gazdaság rovatában, illetve online a hvg360-on olvasható.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Részletesen bemutatjuk az ilyen esetben felmerülő kötelezettségeket, amelyekkel számolni kell.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Július 1. fontos határidő a megváltozott a gazdasági tevékenységek egységes ágazati osztályozási rendszerének (TEÁOR) változása miatt.
2021 óta az 55 fontos csúcsról 10 fontra csökkent a Wizz Air részvényeinek árfolyama, a befektetők az elmúlt 15 céges jelentésből 13-ra negatívan reagáltak. A magyar gyökerű légitársaság életét a háborúk és az olajárak sem könnyítették meg, de a mélyrepülésben a menedzsment is szerepet játszott Bukta Gábor, a Concorde elemzője szerint.
A biztos pártválasztóknál 44-37-re vezet a Tisza a Fidesszel szemben, a Mi Hazánknál viszont erősen rezeg a léc a kutatás szerint.
A rendelkezés alól csak olyan kiemelt cégek mentesülnek, mint a MÁV vagy az MVM.
A Tisza Párt elnöke szerint pár hónap alatt összeomlott a költségvetés.
A gyanúsított és az áldozat együtt indult Nagykanizsáról Ausztriába.
A Messinai-szoros alig pár kilométer, ennél jóval hosszabb hidat is képesek már építeni a szakemberek.
A 15 év után leköszönő Máté Gábort váltja.
Úgy érzi, most nagyobb szükség van rá máshol.