Majdnem szabályozott pénzügyek helyett biztos pillérek
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk, hogyan!
Egy két hete alapított cég lehet a Diósgyőri VTK új tulajdonosa, a háttérben a Hódúttal.
Új tulajdonosa lett a Diósgyőri VTK-nak – közölte a klub. Korábban a Mészáros Lőrinc érdekeltségébe tartozó Dereszla Borászatot és a Hell energiaital gyártóját emlegették vevőjelöltként. Pontos céghálót egyelőre nem látni, csak a Diósgyőr honlapján lévő cikk alapján mondhatjuk azt:
az új tulajdonos a Borsodi Sport Holding Kft., egy alig két hete, 2020. december 22-én alapított, budapesti székhelyű, a hivatalos cégirat szerint vagyonkezelő cég.
Ennek az egyik tulajdonosa Magyar Mátyás, akit a DVTK honlapja a Fájdalom Ambulancia magánorvosi központ vezető szakorvosaként említett – neki az Opten adatbázisa szerint minősített többségű befolyása van a cégben. A másik tulajdonos pedig a tiszakécskei székhelyű Hódút, Varga Károly cége, akit úgy mutattunk be, mint „a tiszakécskei árnyékmilliárdos, Mészáros Lőrinc és Szíjj László mellett a harmadik legfontosabb NER-építőember”.
Az eddigi tulajdonos a vevőére hasonlító nevű Borsodsport Invest volt, ez pedig Leisztinger Tamás Arago Befektetési Holdingjához tartozik. Az Arago épp a napokban tolt bele 1,25 milliárd forintot a Borsodsport Investbe, amely már tavaly is több mint 700 millió forintos mínuszban volt.
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk, hogyan!
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.
Meghosszabbították a BAY Voucher programot – október közepéig lehet pályázni.
A magabiztos Tisza-előnyt mérő, június elején készült Medián-kutatásban azt is megvizsgálták, milyen hatással lennének a különböző összefogás-kombinációk Magyar Péter pártjára.
Egész Európát érintő azonnali visszahívási kampány indult.
A SpaceX egy dinamikus felületen közvetíti, merre jár a Dragon űrhajó.
Ezzel segítenék, hogy az utasok gyorsabban találják meg a helyüket.