Jogszabályi megfelelés az akkumulátorgyártás hulladékkezelésében – mit ír elő az EU és Magyarország?
A szabályozás egyre szigorúbb, a megfelelés jogi kötelezettség és stratégiai kérdés is.
A külügyi tárca szerint a légügyi megállapodás újratárgyalásáról, nem új járat indításáról egyeztetett a magyar nagykövet az illetékes mongol miniszterrel.
Magyar légitársaság vizsgálja közvetlen légi járat indításának lehetőségét Magyarország és Mongólia között – írtuk meg a múlt héten a Montsame mongol állami hírügynökség híre alapján. A cikkben akkor az volt olvasható, hogy egyebek mellett erről beszélgetett találkozóján a mongol közlekedési miniszter, L. Khaltar és Magyarország ulánbátori nagykövete, Obrusánszky Borbála.
A hír publikálásával egy időben megkerestük az ügyben a Wizz Airt – mint egyetlen magyar hátterű légitársaságot – és a Külgazdasági és Külügyminisztériumot is. Előbbi még aznap közölte, hogy „nem a Wizz Air az említett légitársaság”.
Nyolc nap után megérkezett a külügyi tárca válasza is, amelyben azt írták: a Mongol Hírügynökség oldalán megjelent cikkben hivatkozott tárgyaláson a Magyarország és Mongólia közti légügyi megállapodás újratárgyalásáról esett szó.
Az állítólagos »magyar légitársaság« részvételéről szóló részlet félrefordítás eredménye, a hibát azóta javították.
A Montsame azóta valóban korrigálta a hírét – bár nem jelezte a változást –, az azt átvevő Akipressnél azonban továbbra is az eredeti változat olvasható.
A szabályozás egyre szigorúbb, a megfelelés jogi kötelezettség és stratégiai kérdés is.
Van egy piaci szegmens, amely feltámadni látszik, de a megrendelő fejével kell gondolkodni.
Egy akvizíció során a vételár mellett az adózási következményeket is hasznos számba venni a tranzakció tervezésekor.
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és a termelékenység javítását – a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Christian Horner egy romokban lévő csapat élére állva a mennyek kapujáig emelte az energiaitalos istállót, majd testközelből élte át a zuhanórepülést is. 20 év után most távoznia kell.
82,7 milliárd forintba kerül a kormánynak a 2,6 millió embert érintő intézkedés.
A világ valaha élt leggazdagabb emberének nevét Nyugat-Afrikán kívül szinte senki nem hallotta, de mi a helyzet a többiekkel?
Több programmal, több hullámban telepítenek elektromosautó-töltő pontokat Magyarországra, ám a legszűkebben ellátott régiókba csak évek múlva érnek el.