Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Az OPUS-nak összejött az 1000 milliárd forintos mérlegfőösszeg. Az első három negyedévben azonban az adózott eredmény „csak” 13-9 milliárd forint volt.
Az OPUS csoport működése során először átlépte az 1000 milliárd forintos mérlegfőösszeget – írta közleményében az OPUS GLOBAL Nyrt. a cég idei harmadik negyedéves jelentése után. A közlemény szerint a vállalatcsoport 2022-es háromnegyedéves konszolidált eredménye 14,7 milliárd forint lett.
Bár maga a közlemény az MTI-ben jelent meg, a közmédia valahogy elfelejtette odaírni, hogy az OPUS Mészáros Lőrinc, Orbán Viktor gyermekkori barátjának és az ország egyik leggazdagabb emberének érdekeltsége.
Az OPUS tavalyi mérlegfőösszege „csupán” 889 milliárd forint volt, a cégcsoport a növekedést az üzleti fejlődésük eredményeképp fogja fel, „mivel a 2021-ben megszerzett energetikai cégek (OPUS TIGÁZ, OPUS TITÁSZ) jelentős összegű mérlegtételeit már konszolidálták az előző év összehasonlító időszakában.
Ennyit keresnek Mészáros és Jászai cégének felsővezetői
Az Opusnál 40 millió körül alakulnak a legmagasabb összegek, a 4iG-nél 101 milliónál is többet keres valaki.
Az OPUS GLOBAL Nyrt. konszolidált szinten 86,4 százalékkal magasabb működési bevételt realizált az idei első három negyedévben, ami 163,2 milliárd forinttal nőtt az előző évi bázisidőszakhoz képest. A 352,1 milliárd forintos működési bevétel mellett mintegy 52 milliárd forintos EBITDA-ról számolt be. Ez a cégcsoport valós teljesítményét leginkább láttató érték 25,5 milliárd forinttal nagyobb, mint 2021 első három negyedévében, a romló gazdasági környezet ellenére - fogalmaztak a közleményben.
Emelkedett viszont a csoport összes működési költsége is: 148,6 milliárd forintot költöttek, „aminek oka nem csak a csoport portfólióbővülése, hanem az idén gyorsuló ütemben romló kedvezőtlen gazdasági helyzet, az infláció, alapanyag- és energiaárszint-növekedés is” – közölték.
A cégcsoport az idei első három negyedévben 13,9 milliárd forintos adózott eredményt ért el.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Magyar Péter azt mondja, van receptje a lakhatási válság ellen. A feladat nem kicsi: lakhatási szakértőt, az építéstörténet szakértőjét és a témával foglalkozó szociológust is kérdeztünk az emberemlékezet óta tartó lakhatási válság okairól és a fordulat lehetőségéről.