Eltűntek a számlák az Erste netbankjából – frissítve

A George applikáció sem működött.

  • HVG HVG
Eltűntek a számlák az Erste netbankjából – frissítve

Frissítés: Csütörtök 11 óra körül ismét működött a George App, és a netbankban is láthatók voltak a számlák.

Több ügyfélnek is eltűnt a számlája az Erste Bank mobilbankjából. A belépés után jellemzően nem látszik a főszámla, csak a hitelkártyájuk számláját látják azok, akiknek van ilyenjük.

A bank mobilappja, a George nem is működik, mint a belépésnél megjelenő üzenetben írják: 

Technikai okok miatt a George App jelenleg nem elérhető. A megoldáson már dolgozunk, köszönjük türelmed!

A Telex megkeresésére az Erste Bank azt közölte, hogy „technikai okok, adatkarbantartás során keletkezett hiba miatt egyes folyószámlák adatai George-on átmenetileg nem érhetők el. A kártyás fizetés, készpénzfelvétel az érintett számláknál is működik. A hiba javítása folyamatban van”.

A bank honlapján is hasonló szöveget tettek közzé: „Technikai okok, egy adatkarbantartás során keletkezett hiba miatt a George átmenetileg nem érhető el. A kártyás fizetés, készpénzfelvétel zavartalanul működik. Dolgozunk a megoldáson, az okozott kellemetlenségekért szíves elnézéseteket és megértéseteket kérjük.”

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Nem félünk eléggé

Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.