Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Nagy volt a drágulás az elmúlt hetekben üzemanyagfronton, pénteken még a Nemzetgazdasági Minisztérium, sőt Orbán Viktor miniszterelnök is szóvá tette ezt. A Mol pedig úgy tűnik, keddre engedett, pedig a nagyker ár nem is változott.
Január 21-én 0:00 órától két-két forintos árcsökkenésről tájékoztatta kiskereskedőit a Mol mind a gázolaj, mind a 95-ös benzin esetében – írj az Index egy kiszivárgott belsős levélre hivatkozva.
Az árcsökkentést annak ellenére rendelték el a cégnél, hogy a nagykereskedelmi ár kedden nem is változott. Sem a literenként 641 forint átlagárú 95-ös benzin, sem a 660 forintos gázolaj ára nem mozdult, legalábbis a nagykereskedőknél.
A lap emlékeztet rá, hogy a hazai literenkénti üzemanyagárak közel 30 forintot emelkedtek az év első három hetében, amire a legutolsó, pénteki drágulás után a Nemzetgazdasági Minisztérium, sőt maga a miniszterelnök is neheztelve reagált.
Bár a Mol eszerint két forintot engedett, de arra egyelőre senki ne számítson, hogy ez lesz a trend: a kőolaj is drága, a forint is gyenge, csak ha Trump megjuhászodna tudna igazán olcsóbbá válni az üzemanyag itthon.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az egyetem ki sem írt nyílt pályázatot, azt állítják, nem lett volna más alkalmas jelölt.
Nem klasszikus közéleti-politikai sajtótermék, de egymillió példányban szórják szét.