Kiberbiztonság: Meddig kell elkészülnie a kötelező auditnak?
A kiberbiztonsági követelmények teljesítése érdekében további fél év felkészülési időt kaptak az érintett szervezetek.
Kupakmizéria történt a népszerű üdítőnél.
Egy furcsasággal találkozhattak azok, akik Coca-Cola Lightot vettek a magyar boltokban: a kupak szerint ugyanis a termék a teljesen cukormentes Zero volt.
A kettősségre a Világgazdaság kérdezett rá a cégnél, amely válaszában elismerte, hogy egy gyártási hiba miatt „a közelmúltban a Coca-Cola Light termékünk 0,5 L és 1,75 L PET kiszereléseire Coca-Cola Zero logóval ellátott fekete csavarzár került”.
A lap azt is megtudta, hogy az érintett üdítőitalokat Magyarországon gyártották, ám azt már nem árulta el a Coca-Cola, hogy összesen mennyi terméket érint a hiba.
És hogy mi a különbség a két üdítő között? A Zero cukor helyett három kalóriamentes édesítőt (ciklamát, aceszulfám-K és aszpartám) tartalmaz, a Light pedig az aszpartám és az aceszulfám-K keverékét.
A kiberbiztonsági követelmények teljesítése érdekében további fél év felkészülési időt kaptak az érintett szervezetek.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Az öröklés előkészítése, a vagyon átruházása bonyolult, tudatosságot igénylő folyamat – különösen akkor, ha működő cég is van a javak között.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
A kedvezőtlen időjárási körülményeknek csak az egyike a most is pusztító aszály, amely jócskán csökkentette az idei terméshozamot.