MI-ügynök a HR-osztályon: Mire figyeljünk?
Milyen jogi megfelelési követelményekre kell figyelnie a vállalkozásoknak, ha MI-alapú eszközöket használnak a munkaügyi területeken?
A vezérigazgató korszerű mozdonyok beszerzéséről beszélt, csakhogy a Vikingeket 1985-ben gyártották utoljára.
„2025-ben és 2026-ban nem kevesebb mint 70 újabb járművel erősítjük a MÁV-csoport mozdonyflottáját. A villanymozdonyok után most dízelmozdonyok is fordába állnak, egyikükkel a Balaton északi partján már a mai naptól találkozhatnak utasaink” – közölte Hegyi Zsolt, a MÁV-csoport vezérigazgatója.
A Facebookon közzétett videóban Hegyi elmondta, hogy nem új mozdonyok ezek, de jó karban vannak, megbízhatók és korszerűek, és a Balaton északi partján fogják az InterCityket húzni. A videón lehet látni, hogy a mozdonyvezető egy igazi nyolcvanas évekbeli technikával dolgozik:
Az Iho.hu szerint Svédországból, a Nordic Refinance lízingcégtől használtan beszerzett, Dániából hozott Viking mozdonyról beszélt Hegyi. A cikk szerint ezeket a német Thyssen–Henschel gyártotta 1981 és 1985 között, vagyis a legfiatalabb is negyvenéves. Az Iho szerint nagyon megbízható konstrukció, ezek közül tizenötöt tervez bérelni a MÁV a svéd lízingcégtől.
Milyen jogi megfelelési követelményekre kell figyelnie a vállalkozásoknak, ha MI-alapú eszközöket használnak a munkaügyi területeken?
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.
Ismertetjük azokat a részletszabályokat, amelyeknek július elsejétől meg kell felelniük a vállalkozásoknak.
Bár Magyar Péter szerint a Tisza-kormány erősen támaszkodna a hazahozandó uniós támogatásokra, a pártvezető által emlegetett 8 ezermilliárd forint forrás megszerzése biztosan kivitelezhetetlen.
Radványi Viktória a francia nagykövetség egyik ünnepségén találkozott össze a miniszterrel.