Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A vezérigazgató korszerű mozdonyok beszerzéséről beszélt, csakhogy a Vikingeket 1985-ben gyártották utoljára.
„2025-ben és 2026-ban nem kevesebb mint 70 újabb járművel erősítjük a MÁV-csoport mozdonyflottáját. A villanymozdonyok után most dízelmozdonyok is fordába állnak, egyikükkel a Balaton északi partján már a mai naptól találkozhatnak utasaink” – közölte Hegyi Zsolt, a MÁV-csoport vezérigazgatója.
A Facebookon közzétett videóban Hegyi elmondta, hogy nem új mozdonyok ezek, de jó karban vannak, megbízhatók és korszerűek, és a Balaton északi partján fogják az InterCityket húzni. A videón lehet látni, hogy a mozdonyvezető egy igazi nyolcvanas évekbeli technikával dolgozik:
Az Iho.hu szerint Svédországból, a Nordic Refinance lízingcégtől használtan beszerzett, Dániából hozott Viking mozdonyról beszélt Hegyi. A cikk szerint ezeket a német Thyssen–Henschel gyártotta 1981 és 1985 között, vagyis a legfiatalabb is negyvenéves. Az Iho szerint nagyon megbízható konstrukció, ezek közül tizenötöt tervez bérelni a MÁV a svéd lízingcégtől.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az Onet és Bloomberg úgy tudja, elismernék az orosz területi nyereségeket.
A kabinet szerint kiemelt nemzetgazdasági érdek fűződik a dunakeszi járműgyártás fenntartásához.