Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Az OTP érdekeltségébe tartozó webshopot népszerűsítik a következő idénytől.
A 2025-2026-os idénytől fizz liga néven rendezik a férfi labdarúgó NB I.-et, ami 2011 óta az OTP Bank Liga nevet viselte – derül ki a Magyar Labdarúgó-szövetség (MLSZ) közleményéből.
Azt írják, az MLSZ vezető testülete áttekintette a magyar bajnokságok és kupák jövőbeli támogatóinak körét. Minden korábbi szponzori kör folytatja szerepvállalását a következő időszakban is, a névadó szponzori cím pedig házon belül marad, hiszen a tavaly indult fizz.hu az OTP Csoport leányvállalata. A közlemény szerint a névhasználat annak a célnak az elérését segíti, hogy a fizz.hu néhány éven belül a hazai e-kereskedelem meghatározó szereplőjévé váljon, illetve fiatalabb szurkolókat vonjanak be.
A férfi Magyar Kupa névszponzora továbbra is a Mol lesz.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Az eszközökre, ingatlanokra és a működéssel összefüggő károkra is kiterjedhet a céges biztosítás, de jól kell szerződni.
Számos ponton változik az adózás rendje 2025-ben. Bemutatjuk a cégvezetők figyelmére is érdemes, jelentősebb változásokat.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Érkezik a magyar fesztiválkultúra történetét feldolgozó dokumentumfilm. Arról, hogy miért és hogyan rendeződik át manapság a hazai fesztiválpiac és hogy szeretnek-e egyáltalán a fiatalok fesztiválozni és sörözni, a rendezővel, Csizmadia Attilával beszélgettünk.
15–9-re nyertek a mieink.