szerző:
HVG
Tetszett a cikk?

Az OTP érdekeltségébe tartozó webshopot népszerűsítik a következő idénytől.

A 2025-2026-os idénytől fizz liga néven rendezik a férfi labdarúgó NB I.-et, ami 2011 óta az OTP Bank Liga nevet viselte – derül ki a Magyar Labdarúgó-szövetség (MLSZ) közleményéből.

Azt írják, az MLSZ vezető testülete áttekintette a magyar bajnokságok és kupák jövőbeli támogatóinak körét. Minden korábbi szponzori kör folytatja szerepvállalását a következő időszakban is, a névadó szponzori cím pedig házon belül marad, hiszen a tavaly indult fizz.hu az OTP Csoport leányvállalata. A közlemény szerint a névhasználat annak a célnak az elérését segíti, hogy a fizz.hu néhány éven belül a hazai e-kereskedelem meghatározó szereplőjévé váljon, illetve fiatalabb szurkolókat vonjanak be.

A férfi Magyar Kupa névszponzora továbbra is a Mol lesz.

Jön az OTP webshopja, de mire lehet képes az amúgy is telített magyar piacon?

Az olyan európai webshopok, mint az eMAG vagy az Alza, már most is a kínai és más távol-keleti riválisok térnyerését nyögik. Miért gondolja azt az OTP, hogy érdemes egy újabb hasonló webshopot indítani a magyar piacon, mi különbözteti majd őket meg a többiektől, és egyáltalán: hogyan jöhet ki az a számítás, hogy ez megéri nekik?

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!