Már várja a pórul járt ügyfelek kárigényeit a bedőlt UniTravel biztosítója

Bár a kárrendezési eljárás megindításához szükség lesz kormányhivatali határozatra, a kárigényhez szükséges dokumentumokat már előtte be lehet küldeni.

  • HVG HVG
Már várja a pórul járt ügyfelek kárigényeit a bedőlt UniTravel biztosítója

Tudomása van az UniTravel Kft. fizetésképtelenségéről, és felkészült a kárigények kielégítésére – közölte az utazásszervezőt biztosító Colonnade Insurance S. A. Magyarországi Fióktelepe. Az UniTravel hétfőn jelentette be, hogy fizetésképtelenné vált, és kérte a náluk utazásra befizetőket, hogy meg se jelenjenek a programokon. 

A Colonnade Biztosító a maga részéről felkészült a kárrendezési eljárás mielőbbi elindítására, egyeztet a Fővárosi Kormányhivatallal, és „a hatósági határozat meghozatalát követően haladéktalanul megkezdi az ügyintézést, a jogszabályban meghatározott módon és mértékig”. Mint írták, kiemelt prioritással kezelik a helyzetet, illetve

munkatársaink megerősített ügyfélszolgálati háttérrel állnak rendelkezésre, hogy minden jogos kárigényt szakszerűen és a lehető leggyorsabban rendezzenek.

Jelezték azt is, hogy bár a kárrendezési eljárás megindításához szükség lesz a Fővárosi Kormányhivatal hivatalos, fizetésképtelenséget megállapító határozatára, a károsultak már most benyújthatják náluk a kárigényhez szükséges dokumentumokat (például utazási szerződés, számlák, nyilatkozatok, a befizető bankszámlaszáma stb.; a teljes listát és a hivatalos tájékoztatást itt találja), amihez külön dedikált e-mail-címet is létrehoztak: biztositek@colonnade.hu.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek