Van arca hozzá – a maszkviselés kultúrája (Lénárd Anna)
Nemzeti Képcsarnok – kis magyar abszurd (Gyárfás Péter)
Szabad Művészet – folyóirat-múltidézés 1947-ből (Gömör Béla)
A vizsgálat lezárult, a kétségek megmaradtak – a Gurlitt-ügy vége (Rasovszky Péter)
Személyes és politikai – a lázadók és a bolgár művészek (Molnár Ráhel Anna
Egy elfeledett „hasznos munkás” – Wisinger Móric műötvös emlékezete (Szabadváry Tamás)
In hoc signo – jel, szemiotika, képzőművészet (Boros Lili)
Az Akropolisz levegője – Csontváry athéni művei (Fodor Zoltán)
Hongkong feszülten figyel – járvány és politika szorításában (Csarnó Ella)
Korabeli? Nem korabeli? – két itáliai festmény története (Juhász Sándor)
Új normalitás a múzeumokban – kilátások a vírushelyzet alatt és után (Prékopa Ágnes)
Műkereskedelemmel a művészettörténetért – harminc éves a MissionArt Galéria (Molnár Zsuzsanna)
A Covid-19 árnyékában – kritikus pillantás a műpiacra (Darányi György)
Szobordöntés előtt és után – alternatív emlékhelyek az Egyesült Államokban (Szanyi Ágnes)
Kármentés a második félévben? – a pandémia-letarolta műkereskedelem (Emőd Péter)
Középkori város – XXI. századi szemlélet – Látogatás Vitrében (Cserba Júlia)
A sztánai templom új ruhája – felújítás, amely öregbíti Isten házát (Erdélyi E. Péter)
Művészet a gabonasilóban – a Nicolai Tangen-gyűjtemény Kristiansandban (Tóth Károly)
Ma valahogy kisebb dolgok érdekelnek – portré Erhardt Miklós képzőművészről (Kókai Károly)
Tárlatvezető: Tolnay Imre
Kiállításokról:
Szabó Dezső a Godot I.C.A.-ban, Arnulf Rainer Münchenben, a Herzog-fotógyűjtemény Bázelben, Herbert Brandl Bécsben (Cséka György, Kovács Ágnes, Darányi György, Wagner István)