Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Elképzelhető, hogy az FTC-nek is meg kell fizetnie a reklámadót, hiszen komoly bevételhez jutott azzal, hogy a szponzor Groupama Biztosító nevét vette fel új stadionja – írja a Népszabadság.
Az adóhatósághoz fordult a Népszabadság annak kiderítésére, hogy reklámadó-köteles-e az, ha egy sportvállalkozás szponzorpénzt kap a stadionja nevének értékesítéséért, mint ahogyan az FTC tette a Groupama Biztosító nevét hirdető új stadionja esetében.
A lap pénteki számában azt írja, hogy a NAV által korábban közzétett tájékoztató szerint adóköteles lehet a szponzorációs bevétel is. Mivel a reklámadó az 500 millió forint feletti hirdetési bevételek után fizetendő, így a Fradit is érintheti, illetve mellette legfeljebb a Videotont – áll a cikkben.
A Népszabadság konkrét kérdéseire a NAV még nem válaszolt, de az Emmi a sportszektort firtató kérdésre azt felelte: "A sportpolitika egyetért azzal, hogy minden gazdasági szereplőnek ki kell vennie a részét a kölcsönös közteherviselésből".
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az orosz és az amerikai elnök várhatóan a jövő héten tárgyal egymással.
Sajtóértesülések szerint az izraeli hadsereg és több vezető biztonsági tisztviselő is ellenzi a lépést.
A magyar gazdaságban is az autóipar volt a legfőbb vesztese a tavalyi évnek.