Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Japánban egyre nagyobb népszerűségnek örvend a kültéri és egyben beltéri életmód.
Yō no Ie, vagyis Egyszerű Ház fantázianévre hallgat az az egyszintes, előregyártott ház, amit a japán Muji cég kínál. Az épület egyik fő jellemzője, hogy óriási ablakokkal és terasszal rendelkezik, hogy minél közelebb érezhessük magunkat a természethez.
A 74 négyzetméteres ház arra az egyre növekedő igényre reagál, hogy egyre többen szeretnének olcsó házat a japán külvárosokban. Kifejezetten vidéki életmódhoz tervezte a Muji a lakhelyet, ami 2004 óta kínál már előre gyártott faházakat. Sem lépcsők, sem oszlopok nincsenek a házban és a terek elosztását is igény szerint alakíthatják ki leendő lakói, akár a változó élethelyzetek és igények függvényében - írta a Dezeen.
Milyen lenne egy japán cég kínálta termékcsalád, ha nem minimalista? Ennek megfelelően fehér falakkal és fa padlóval készülnek a házak, amelyek egyelőre csak Japánban érhetőek el és 120 ezer fontba (több mint 47 millió forintba) kerülnek.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.