„Ha rendes nyugdíjat kapnánk, nem lenne szükség a 30 ezer forintra” – miért dolgozik több mint százezer nyugdíjas Magyarországon?
Tavaly már 125 ezer fölé nőtt a nyugdíj mellett dolgozók száma.
Mindig van feljebb.
2022 márciusáig az a Fekete Zoltán volt az MNB alapítványainak befektetéseiben kulcsszerepet játszó Optima Befektetési Zrt. vezérigazgatója, aki ma már az Építési és Közlekedési Minisztérium (ÉKM) alá tartozó MÁV Zrt. ingatlanfenntartási és -gazdálkodási főigazgatója – írja a Blikk, amely szerint az ő időszakában történtek meg azok a befektetések, amelyek az ÁSZ szerint mostanra jelentős vagyonvesztéshez vezettek.
A mostani pozíciójával Fekete alá tartozik az állami vasúttársaság legnagyobb pályaudvarainak vagyonkezelésére és -fejlesztésére kiírt pályázatok kezelése is. Emlékezetes, Lázár János építési és közlekedési miniszter tavaly októberben Debrecenben beszélt először arról, hogy a kormány magántőke bevonásával újítana meg tíz nagy forgalmú pályaudvart. Négy a fővárosban – a Keleti, a Nyugati, a Déli, illetve a Kelenföldi pályaudvar –, három pedig vidéken, Győrben, Debrecenben és Szegeden található. A kormány kiemelt nemzetgazdasági érdekre hivatkozva 99 évre adná magánkézbe a főbb budapesti pályaudvarok ingatlanhasznosítását.
Azóta az is kiderült, hogy törvényellenes lehet a pályaudvarok bérbeadására kiírt pályázat:
Tavaly már 125 ezer fölé nőtt a nyugdíj mellett dolgozók száma.
Több szempontból is hasonló a három évvel ezelőtti durván száraz nyárhoz az idei kiindulóhelyzet.
Eltűnhet a Revolut egyik előnye, ha a cég számára kellemetlen módon értelmezik a nemrég elfogadott, Sulyok Tamás aláírására váró törvényt.
A sérültnek élete végéig jár ingyen az összkomfortos lakás.
A Bonbonetti irodákat is fog építeni.
Tizenkét devizahiteles ügyben vizsgálja felül a Kúria a saját korábbi határozatát.