szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

A Fidesz szóvivője szerint a Miniszterelnöki Hivatal (MeH) öt új kommunikációs vezetői posztjával a "Magyarország Rt.-n belül létrejött a reklámozással foglalkozó leányvállalat".

URLguru

További hasznos weblapokat szeretne a témában? Esetleg Ön osztana meg másokkal érdekes linkeket? Kattintson az URLguru.hu oldalra!

Szijjártó Péter azért bírálta Gyurcsány Ferencet, mert szerinte a miniszterelnök évente 100 milliós nagyságrendű összeget akar költeni a kormányzati kommunikációra és saját maga reklámozására. Mint mondta, az öt új kommunikációs vezetői posztnak csak a bérköltsége több mint 70 millió forint évente, és ehhez még plusz költségként társul a munkatársak és az infrastruktúra, valamint a kitalált reklámtermékek kiadása is. Szerinte ez egy közepes reklámcég éves költségvetése, vagyis elmondható, hogy a "Magyarország Rt.-n belül létrejött a reklámozással foglalkozó leányvállalat".
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

hvg.hu Itthon

Nyilvános Gyurcsány kommunikációs stábjának fizetése

A Kormányszóvivői Iroda – az adatvédelmi biztos állásfoglalása alapján, a Miniszterelnöki Hivatal jogászaival történt konzultáció után – felülvizsgálta a Miniszterelnöki Kabinet munkatársainak fizetésével kapcsolatos álláspontját és közzétette fizetésüket. Demcsák Zsuzsáé nincs köztük, ő visszalépett.