szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Nem kell felfüggeszteni a 2-es metró forgalmát, hogy kijavítsák a metró alagútjában keletkezett hibát - közölte a DBR Metró Projekt Igazgatóság kedden.

A DBR korábban azt közölte, hogy megsérült a 2-es metró alagútjának fala a 4-es metró építéséhez kapcsolódó munkálatok során, így elképzelhető, hogy leállítják a "piros metró" közlekedését. A közlemény szerint a Baross térnél, a Rottenbiller utcai felüljáró egyik pillérének megerősítése közben, az alagútépítő Bamco egyik alvállalkozója a cölöpfúróval megsértette a 2-es metró alagútjának falát.

Az alagút falán egy tízszer tíz centiméteres lyuk tátong, de csak kevés talajvíz jutott be a forgalmi térbe. Az alagutat üzemzárás után javítják ki. Elképzelhető, hogy addig lassabban haladnak a szerelvények az érintett szakaszon - közölte a DBR.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

hvg.hu Itthon

DBR: nem a 4-es metró a legdrágább Európában

A kivitelező cég szerint nem a budapesti 4-es metró épül a legdrágábban Európában. Nemzetközi viszonylatban az átlagár szempontjából, a szinte teljesen beépített felszín alatt haladó, mélyvezetésű, kedvezőtlen talajviszonyok között épülő metró a középmezőnyhöz tartozik - közölte a DBR Metró Projekt Igazgatóság csütörtökön.

MTI Itthon

Mérnök nélkül maradhat a 4-es metró, mert elfogyott a pénz

Lebonyolító mérnök nélkül maradhat a 4-es metró kivitelezése áprilistól, mivel nincs több pénz a tevékenységet ellátó Eurometróval kötött szerződés első szakaszára - közölte a DBR Metró Projekt Igazgatóság csütörtökön. Ha nem sikerül megoldást találni, akkor újra leállhat a kivitelezés.