Az Origo ellen is megnyerte a bableveses pert a DK

Az Origo ellen is megnyerte a bableveses pert a DK

Utolsó frissítés:

Szerző:

szerző:
hvg.hu

Korábban a TV2-t is elmeszelte a bíróság az ételhordós ügyben.

Mindkét kormányközeli médium azt állította Varju Lászlóról, a Demokratikus Koalíció politikusáról, hogy "ételhordóval jár a törvényhozásba, és úgy viszi haza a kedvezményes bablevest és somlói galuskát". Azt is állították, hogy Varju "rendszeresen sorban áll a parlamenti menza mindennél olcsóbb ételeiért".

Ezekről a bíróság mondta ki ismét, hogy hazugságok – közölte most a DK sajtóirodája.

Mint írták: a fideszes propaganda rágalmaival ellentétben az igazság az, hogy Orbán Viktor az, aki Magyarország leggazdagabb embereként fillérekért eszik saját luxus Gundel-menzáján a Budai Várba költöztetett Miniszterelnökségen.

Megjegyezték azt is, hogy "lehet hazudozni, lehet rágalmazni, de a hazafiak mindig le fogják rántani a leplet az állampárt hazugságairól".

Hozzászólások