Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Az iskolai tanulmányok során növekszik a fiúk és lányok közti teljesítménybeli különbség az olvasás és a számolás területén - derült ki PISA-adatok és a Gazdasági Együttműködési és Fejlesztési Szervezet (OECD) iskolai felméréseinek kedden nyilvánosságra hozott értékeléséből.
A klasszikus férfi és női szerepek a szülőknél és a tanároknál is befolyásolják a gyerekkel szembeni követeléseket és elvárásokat, illetve kihatással vannak azok későbbi felsőfokú tanulmányaira és pályaválasztására is. A szerzők ezért elsősorban a társadalom nemi előítéleteit teszik felelőssé.
Három hamis diplomával tanított egy pécsi szakközépiskolában az az álpedagógus, akivel szemben hamis közirat felhasználásának bűntette miatt folytat eljárást a rendőrség.