Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A Fidesz-frakció tájékoztatása szerint hétfőtől hívható a bérmonitoring bizottság által működtetett ingyenes zöldszám.
A Fidesz és a KDNP frakció február 16-án hozta létre a bér- és adómonitoring bizottságot; a Rogán Antal vezette testület feladata az lesz, hogy mind a köz-, mind pedig a magánszférában megvizsgálja, teljesültek-e az Országos Érdekegyeztető Tanács (OÉT) ülésén született bérmegállapodások. A hétfői közlemény szerint már hívható a bizottság által működtetett ingyenes zöldszám.
Hétfőtől a bizottság honlapja is elérhető a www.fidesz.hu-ról. Az online kérdőív a bizottság oldalán érhető el, a közlemény szerint a bizottság a megadott email címre is várja az anonim bejelentéseket.
Rogán Antal korábbi sajtótájékoztatóján elmondta: első helyen a közszférát és az ahhoz tartozó állami vállalatokat vizsgálják meg, de - mint fogalmazott - szeretnének "körülnézni az önkormányzatok környékén is". Emellett a magánszférát érintően is vizsgálódni akarnak, álláspontja szerint ugyanis fel kell gyorsítani azt az időt, amíg a bérmegállapodásról szóló döntések "végigmennek" a bérrendszeren.
Rogán Antal emlékeztetett: az OÉT ülésén hozott bérmegállapodás arról szólt, hogy a minimálbér 6,1 százalékkal, a garantált bérminimum pedig 5 százalékkal emelkedik. Az a megegyezés is megszületett, hogy ez a bérnövekedési ütem jellemző lesz a teljes munkavállalói szférában. A Fidesz-KDNP bér- és adómonitoring bizottságának tagja Pálffy István, Balla Mihály, Koszorús László, Ágh Péter és Kara Ákos.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.