Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Kelet-Európában és Dél-Európában kezd mérnököket toborozni a Volvo személyautógyár, mert otthon nem találnak elég szakembert a Siemens céggel közösen tervezett elektromos autó gyártásához.
Maria Gravare Molin elmondta, hogy eddig kétszáz mérnököt vettek fel, és további 200-zal folynak a tárgyalások, de még több szakemberre is szükség van. Erről konkrét számot nem közölt, de a kínai tulajdonban lévő vállalatnál nemrégiben jelentették be, hogy ezer mérnököt akarnak alkalmazni elsősorban üzemanyag takarékos modellek kifejlesztésére.
Az alelnök tájékoztatása szerint pillanatnyilag a gyakorlati kérdések megoldásán dolgoznak Göteborg városvezetésével közösen, hogy vonzóvá tegyék az ottani munkavállalást a külföldieknek.
A kínai Geely Holding Group tulajdonában lévő Volvo szerdán kötött együttműködési megállapodást elektromos autó fejlesztésére és gyártására.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az orosz és az amerikai elnök várhatóan a jövő héten tárgyal egymással.
A magyar gazdaságban is az autóipar volt a legfőbb vesztese a tavalyi évnek – derül ki a HVG toplistáiból.