szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Magyar Marketing Szövetség június elején tartotta meg az alakuló elnökségi ülését, aminek egyik legfontosabb feladata az alelnökök megválasztása volt.

Az MMSZ alelnökét nem a Közgyűlés, hanem az elnök javaslatára maga az elnökség választotta ki a soraiból - közölte a Magyar Marketing Szövetség. Két általános alelnök, illetve egy ügyvezető alelnököt neveztek ki. A két általános alelnök közül egy az oktatói, egy a gyakorlati vállalati szektorból került ki.

Az oktatói, kutatói vonalat Dr. Piskóti István, a Miskolci Egyetem Marketing Intézetének igazgatója, a gyakorlatit pedig Sütő Ágnes, a Magyar Bankszövetség kommunikációs és marketing vezetője képviseli. Az ügyvezető alelnök szerepét - folytatva a korábbi évek gyakorlatát - Tonk Emil, az Üzleti Akadémia vezetője tölti be. Mindhárom jelöltet az elnökség egyhangúlag választotta meg.


Zelenszkij: Az orosz titkosszolgálat épülete mellől irányította Ukrajna az orosz bombázókat kilövő akciót

Zelenszkij: Az orosz titkosszolgálat épülete mellől irányította Ukrajna az orosz bombázókat kilövő akciót

Kiemelt beruházássá nyilvánítja a kormány Rákosrendezőt, ami újabb 18 milliárdos fizetnivaló a fővárosnak

Kiemelt beruházássá nyilvánítja a kormány Rákosrendezőt, ami újabb 18 milliárdos fizetnivaló a fővárosnak

Az eddig 48 óra alatt meghozott katonai döntéseket 48 mp alatt lépi meg DeepSeek parancsnok

Az eddig 48 óra alatt meghozott katonai döntéseket 48 mp alatt lépi meg DeepSeek parancsnok

Iggy Pop, Queens Of The Stone Age, Fontaines DC – idén is érdemes a Pohodát választani

Iggy Pop, Queens Of The Stone Age, Fontaines DC – idén is érdemes a Pohodát választani