szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Magyar Marketing Szövetség június elején tartotta meg az alakuló elnökségi ülését, aminek egyik legfontosabb feladata az alelnökök megválasztása volt.

Az MMSZ alelnökét nem a Közgyűlés, hanem az elnök javaslatára maga az elnökség választotta ki a soraiból - közölte a Magyar Marketing Szövetség. Két általános alelnök, illetve egy ügyvezető alelnököt neveztek ki. A két általános alelnök közül egy az oktatói, egy a gyakorlati vállalati szektorból került ki.

Az oktatói, kutatói vonalat Dr. Piskóti István, a Miskolci Egyetem Marketing Intézetének igazgatója, a gyakorlatit pedig Sütő Ágnes, a Magyar Bankszövetség kommunikációs és marketing vezetője képviseli. Az ügyvezető alelnök szerepét - folytatva a korábbi évek gyakorlatát - Tonk Emil, az Üzleti Akadémia vezetője tölti be. Mindhárom jelöltet az elnökség egyhangúlag választotta meg.


Drake jogi lépéseket tesz Kendrick Lamar Not Like Us című száma miatt

Drake jogi lépéseket tesz Kendrick Lamar Not Like Us című száma miatt

Tóta W. Árpád: A tökéletes helyettes Budapestnek

Tóta W. Árpád: A tökéletes helyettes Budapestnek

Tűz ütött ki a szegedi egyetem klinikájának mosodájában

Tűz ütött ki a szegedi egyetem klinikájának mosodájában

Ezeket az ajándékokat keresik a legtöbben karácsonykor

Ezeket az ajándékokat keresik a legtöbben karácsonykor