szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Egyre gyakoribb, hogy a multik a Facebook-ra teszik fel álláshirdetéseiket - írja a Forbes magazin.

A legutóbbi Facebook-os álláshirdetéses siekrsztorit a Hard Rock Café könyvelheti el a Forbes írása szerint. A lap úgy tudja, hogy a lánc firenzei üzletnyitása előtt már létrehoztak az étteremnek egy Facebook-oldalt, és ott hirdették meg a szabad pozíciókat. A kampányt a Work4Labs nevű cég vezényelte le, és csupán 2000 dollárt kértek el. A 120 fős személyzetet így sikerült a Facebook-on verbuválni, sőt, mielőtt megnyitótt az étterem, az oldalának már 25 ezres rajongótábora volt.

A folytatást olvassa el a Jobline Magazinban.

A forint még nem érzi annyira a békét

A forint még nem érzi annyira a békét

Magyar Telekom: az elmúlt évek magas inflációja már az ügyfelek magatartásán is látszik

Magyar Telekom: az elmúlt évek magas inflációja már az ügyfelek magatartásán is látszik

A civilek USAID-támogatását vizsgáló szerb ügyész maga is amerikai pénzből ment tanulmányútra

A civilek USAID-támogatását vizsgáló szerb ügyész maga is amerikai pénzből ment tanulmányútra

Lehengerlő formában van Szoboszlai Dominik, a Newcastle elleni rangadón megszerezte a Liverpool 100. gólját a szezonban – videó

Lehengerlő formában van Szoboszlai Dominik, a Newcastle elleni rangadón megszerezte a Liverpool 100. gólját a szezonban – videó