szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Egyre gyakoribb, hogy a multik a Facebook-ra teszik fel álláshirdetéseiket - írja a Forbes magazin.

A legutóbbi Facebook-os álláshirdetéses siekrsztorit a Hard Rock Café könyvelheti el a Forbes írása szerint. A lap úgy tudja, hogy a lánc firenzei üzletnyitása előtt már létrehoztak az étteremnek egy Facebook-oldalt, és ott hirdették meg a szabad pozíciókat. A kampányt a Work4Labs nevű cég vezényelte le, és csupán 2000 dollárt kértek el. A 120 fős személyzetet így sikerült a Facebook-on verbuválni, sőt, mielőtt megnyitótt az étterem, az oldalának már 25 ezres rajongótábora volt.

A folytatást olvassa el a Jobline Magazinban.

Alig kezdődött el az év, már telibe találta a közútkezelők autóját egy figyelmetlen sofőr – videó

Alig kezdődött el az év, már telibe találta a közútkezelők autóját egy figyelmetlen sofőr – videó

Itt a kormány válasza Rogán szankciós listára kerülésére: pitiáner bosszú, de majd az új elnök leveszi

Itt a kormány válasza Rogán szankciós listára kerülésére: pitiáner bosszú, de majd az új elnök leveszi

A norvég miniszterelnök aggódik Elon Musk európai politikai szerepvállalása miatt

A norvég miniszterelnök aggódik Elon Musk európai politikai szerepvállalása miatt

A pókselyem erős és gyógyít – most már laborban is létre tudják hozni

A pókselyem erős és gyógyít – most már laborban is létre tudják hozni